Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Afslørning! - Elena Night

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 7:37 am

Sted: Spådomstårnet
Tid: 22:45
Omgivelser: Glaskugler og border, sidde pladser... Vinduer og det!
Vejr: Halv måne

Hen af aften, var professor Timothy gået af sted, op mod spådomslokalet for han ville se i en af spådomskugler om næste fuldmåne ville være en skade, man vidste jo aldrig.. Professor O'Connor havde jo fundet ud af det, dog kunne man godt se et lille blåt mærke i mundvigen, men det var dog ikke fra Lando, han havde bare været oppe at slås som vareulv.
Han gik op af de mange trapper, åbnede døren roligt og gik ind, han satte døren på klem, og gik hen til professorens bord, hvor han normalt plejede at stå. Han stod med ryggen til, og satte roligt sine ti fingre på den, og begyndte at spole. Han kunne godt være professor i spådom, men det var ikke lige det sjoveste, eller det vidste han ikke helt, han havde aldrig tænkt over det. Roligt begyndte han at se sig selv, vandre ud i den forbudte skov, forvandle sig, og bare snuse rundt... besynderligt normalt..
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 7:59 am

Elena sad på sin lænestol med sin kateder foran sig og hovedet fuld af tanker og minder. Minderne fra hendes barndom på skolen og tanker om hendes plan. Det hele var en stor mundfuld for Elena og hun var bange for at der måske ville ske hende noget ved fuldmåne. Magnus havde jo fortalt hende at hun skulle blive indedøre ellers ville hun komme til skade. Men hvorfor? Hun havde sine idéer og tanker men hun var for bange til at dele dem med ham. Han ville nok tro at hun var skør. Hun rejste sig bestemt op og gik så hen til døren og åbnede den der da stod en elev som lige skulle til at banke på. Hun smilede venligt til drengen og kunne se på hans kappe at han var fra Gryffindor og hun genkendte ham. "Hej Lance. Har du et spørgsmål?" spurgte hun venligt og han rystede med det samme på hovedet og forsvandt. Elena havde godt nok også lagt mærke til at han så lidt nervøs ud. Hun kiggede efter ham og gik så op mod spådomstårnet. Hun kunne godt tænke sig at snakke lidt med professoren der mestrede det fag.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:05 am

Magnus begyndte roligt at blive nervøs og valgte så at rive sig tilbage, så kuglen faldt på gulvet og rullede, pokkers også at ting altid skulle rulle ud af døren! Han hørte nogle, ligesom om de løb. Han gik hen til døren og åbnede den. Kiggede ned mod enden af den.
En kvinde var nær trappens start. "Fuck Elena!" sagde han mumlende for sig selv, men dog gav det et lille ekko. Han gik ind ad døren igen og smækkede den i, han stod opad døren. Dog havde han ikke tænkt over at kuglen stadig vidste det han så på. Hans forvandling.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:16 am

Elena hørte ekkoet lige efter hun hørte kuglen trille hen til hende. Hun tog den op og blev overrakset over det hun så. En vareulv der var ude i den forbudte skov. Elena troede ellers ikke at vareulve opholdt sig på skolen. Hun blev bange på elevernes vejne og skyndte sig hen til døren og bankede bestemt på. "Professor Smith! Du tabte din kugle!" sagde hun gennem døren og ventede på at nogen åbnede den.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:21 am

Magnus gik næsten i panik. Han stod opad døren. "Ehm...." sagde han med den bedste kvinde stemme han kunne. Han opgav dog tilsidst da det ikke gik så godt for ham. Han åbnede døren og så uskyldigt på Elena. "Det er mig der leger rundt her oppe.. Jeg kom for at se..." Han så på kuglen, hans øjne stivende da han så hans 'fremtid' stadig bare gik rundt. Han tog kuglen fra hende. "Du så ikke noget vel?" spurgte han så med fortvivlede stemme. Han omklamrende næsten kuglen, men dog valgte han at holde det biled skjult det viste.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:24 am

Elena blev lidt nysgerrig da hun så at det var Magnus der åbnede døren. "Hvorfor er du herinde?" spurgte hun så og så på kuglen. "Jeg så det godt. Jeg er bange for at vareulven måske skader eleverne. Jeg tænkte på at snakke med Rektor om det." sagde hun bekymret og så lidt bange på ham. "Magnus hvis der sker noget med eleverne... Hvad skal vi så gøre. Vareulven skal da væk fra skolens område!" sagde hun bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:29 am

Magnus så bekymret på Elena. Kom nu... stol på hende... hun var din første forelskelse, hun er go' nok... rolig... hvad var han tænkte i hovedet på sig selv. "Fordi jeg så...på....m..." han vendte sig op og gik hen for at sætte kuglen på plads. Han tog sig roligt sammen. Han vendte sig op, da hun sagde det med at snakke med Rektor. Han for han og trak hende ind, lukkede døren igen. "Jeg er den ting, derfor bad jeg holde dig inde døre ved fuldmåne nat." sagde alvorligt og holdt fast på hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:32 am

Elena blev virkelig chokeret og blev helt stiv i kroppen. Var det ham hun havde set i den kugle? Hun skubbede hans hænder væk fra hende skuldre og bakkede tilbage. "Du... Du er vareulven?" spurgte hun med en bange og en bedrøvet stemme. Hvad skulle hun nu gøre? Ville han skade hende? Skulle hun gå til Rektor? Hvad med Eleverne? Havde han mon skadet nogen af dem? Så mange spørgsmål med Elena fyldt med og hun blev mere og mere bange.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:36 am

Magnus tog sig til hovedet. "Ja, jeg er vareulven... Jeg går altid ud i skoven inden jeg opdager fuldmånen... jeg har kun gjort en fortrad, som vareulv, da jeg var 14 år..." sagde han og satte sig hen på en af sidde pladserne. "Men du siger det sikkert til Maggie nu, ikke sandt?" sagde han og så nærmest død på hende, selvom det bare var lyset fra månen der gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:41 am

Elena så skræmt ud og gik stille hen til døren da han flyttede sig og skulle lige til at åbne den og skynde sig ud da han spurgte hende om hun ville gå til Rektor. "Hvorfor skulle jeg ikke? Magnus du kan skade vores elever. Og du sagde ingenting til mig. Jeg havde endda medlidenhed med dig." siger det en smule skuffet og trækker stille i håndtaget. Vil gerne informere Rektor men vil heller ikke få Magnus fyret. Vil bare gerne ned til mit kontor.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:47 am

Magnus så ned. "Fordi du ikke ønsker at gøre det mod mig.." sagde han og rejste sig op, og gik hen til vinduet. "Jeg ville ikke fortælle dig det, for så ville du måske bare følge efter mig ude i skoven og prøve at stoppe mig... Hvorfor tror du ellers min bedsteven døde? Han opdagede det, jeg kan se det for mig... som vareulv burde jeg glemme det... jeg gav andre skylden for det... Men du er ikke den eneste der ved det nu... Lando opdagede mig...og vi tog en kamp..." han kunne næsten ikke holde til det mere, han var lige ved at knække midt over.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:52 am

"Fordi jeg holder af dig Magnus!" sagde hun med tårer i øjenkrogen. Hun tørrede dem hurtigt væk da hun ikke ville græde. Hvis han ville holde ting hemmeligt for hende ville hun ikke være sammen med ham. Det sårede hende lidt. Hun vidste godt at han kun gjorde det for at beskytte hende men hun var en fuldvoksen heks. Hun kunne godt klare sig selv. "Hvis jeg ikke havde følelser for dig havde jeg været ligeglad med om du så var halv kæmpe! Men jeg finder mig ikke i at du prøver at beskytte mig og det så ender med at du sårer mig!" sagde hun og den første tårer trillede ned ad hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 8:56 am

Magnus tog vejret dybt. Han vendte sig om. "Du af alle burde vide en vareulv dræber gerne sin bedsteven, en lille modstand fra andre mennesker, så skal de dø!" skreg han næsten med tåre i øjne. "Halv kæmpe, må jeg være fri... det ville ikke være pænt til mig.. Hvis jeg ville såre dig, ville jeg jo nok havde dræbt et familie medlem som vareulv, men jeg har såret dine følser.... jeg har ikke tiltro til andre.. jeg ville ikke dræbe dem jeg har kært...forstår?" sagde han roligt og så på hende med våde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 9:03 am

Elena blev trist da hun så at også han var ved at græde. Hun ville gerne tro på at han holdt af hende men det kunne hun ikke. Ikke efter det her. Hun var alt for såret. "Jeg ved det godt! Men det ændrer ikke på noget Magnus!" sagde hun med en grådkvalt stemme. Elena ville ikke engang svare ham på hans sidste spørgsmål. Hun gemte sit ansigt i sine hænder og lænede sin ryg mod døren og gled stille ned og sidde inden hun begyndte at hulke meget lavt.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 9:10 am

Magnus så på hende. "Skulle jeg sige da jeg så dig igen, hey Elena jeg er varulv, jeg kan komme til at dræbe dig?" sagde han og gik stille hen mod hende og roligt satte sig på hug. "Jeg ville aldrig såre dig på denne måde... Men jeg har en dyb hemmelighed, jeg kan blive fyret og komme i akazban.. for en varulv dræber jo dyr.. jeg erkender jeg ved ikke hvad jeg har dræbt eller spist, men kun at jeg har dræbt..."
Han lagde en blid hånd på hendes knæ. "Lad det blive mellem os, og Lando..." ved det lyder sært, men den dumme mand ved det, tænkte han for sig selv. "Jeg ved det lyder dumt, men forlader du mig nu i denne stund, har jeg kun mit job tilbage... mine forældre vil ikke lige frem se mig, og min eneste ven er nok Ace... og lidt O'Connor, du ved hvad jeg mener..." sagde han, selvom han vidste det var forvirrende..
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 9:20 am

Elena så op på ham da han lagde sin hånd på hendes knæ. Mon han mente det. "Hvorfor ikke? Jeg ville nok blive en smule bange men er det da bedre at jeg finder ud af det sådan her? Grædende og såret?" siger det en smule irriteret og kigger så væk fra ham da jeg ikke gider se ham i øjnene mere. "Jeg har ikke tænkt mig at gå til Rektor. Og jeg ved godt at du kun gjorde det for at beskytte mig. Men jeg er altså 25 år. Jeg er professor og jeg kan altså godt klare mig selv. Jeg værdsætter at du prøver at beskytte mig men du behøver virkelig ikke." sagde hun og lagde sin hånd mod hans kind og aede den blidt. "Jeg ønsker dig ikke til azkaban. Du fortjener ikke at være der..." sagde hun. "Jeg siger ikke noget til nogen." tilføjede hun og lænede sig frem mod ham indtil der kun var få centimeter fra deres læber . Hun så ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 9:25 am

Magnus rynkede sine bryn sammen. "Nej... Jeg ved du er en voksen kvinde... men for mig er du stadig den lille pige jeg forelskede mig i...en smuk lille pige, som bare er vokset sig endnu smukkere og større i højten.." sagde han så svagt til siden da han mærkede hende hånd.
"Jeg forstår dig ikke, nu igen sætter du op til et kys, men hvad er det rigtigte svar her, at kysse dig eller sige tak?" spurgte han og vendte blikket mod hende. Han sukkede dybt og tungt, og aet roligt hendes knæ.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 9:31 am

Elena slap stille hans kind og lænede sig tilbage igen. Hun vidste ærligtalt ikke selv hvad hun havde gang i. "Det er jo ligegyldigt nu..." sagde hun stille og kiggede ned. Hun følte sig ikke afvist eller noget. Nok bare lidt dum. Hun vidste ikke engang selv hvad svaret var. Hun havde allermest lyst til at rejse sig op og storme ned til sit kontor inden hun igen begyndte at græde. Hun holdte af Magnus men hun var ikke sikker på hvordan mere. Ikke efter i aften.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 9:34 am

Magnus smilte svagt og kyssede hende blidt på panden. "Jeg vil aldrig glemme en kvinde som dig, men jeg ville gerne vide en ting om dig nu," sagde han og rejste sig op, han rakte en hånd ned til hende og så friendly på hende.

//Sorry.^^//
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 9:38 am

Elena tog imod hans hånd og kom op at stå. "Hvad vil du så vide om mig?" spurgte hun og så ned. Hans kys betød ikke rigtig særligt meget for hende mere. Hun så det mere som et tak. Ligesom han selv gjorde. Hvad skulle hun da ellers tage det som?
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 9:40 am

"Hvorfor dine elever er så dårlige til FMMK?" spurgte han så og slap hende hånd. og lagde den svagt oer kors. "Jeg kan godt se forskel på en god besværgelse og en dårlig og mange af dine elever laver mange fejl i sådan nogle besværgelser, hvorfor?" spurgte han så.

>
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 10:00 am

Elena stivnede lidt. Hun ville helst ikke have at hendes egen hemmelighed slap ud. Men hun havde en idé der måske ville hjælpe. "Jeg opfordre mine elever på et højere niveau end de burde da jeg mener at de sagtens kan lære meget mere end hvad jeg gjorde i min tid. De har bare meget svært ved at meste besværgelserne men jeg hjælper dem gerne. Måske du skulle komme ned i en af mine timer og hjælpe dem lidt?" sagde hun. Det sidste sagde hun nu lidt forførende da hun skulle have ham væk fra emnet hurtigt. Også selvom det krævede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 10:07 am

Magnus så sært på hende. Højere niveau, hvad snakkede hun dog om? Det var nogle besværgelser de skulle kunne på der tredje år, han bed sig svagt i underlæben. "Hvis du mener at opforder femte års elever til at lære tredejs års besværgelser, så ville jeg mene der er noget galt, helt galt. Selv ikke jeg er så dumt, som jeg nu endda ser ud.." han stoppede og tænkte lidt. "Det kan jeg godt, kan jeg jo se hvad du ville lære dem, og hvordan du beder dem sige besværgelsen, glem ikke jeg ved hvordan hver en besværgelse skal siges, og bruges.." han så lidt væk.
Hun prøver at komme uden om dette her.... Måske skal jeg bare fange hende midt i det? - Han vendte blikket atter på hende. "Måske. Hvis du kan overbevise mig om hvilke besværgelser?" sagde han så og hævede det ene bryn.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 10:16 am

Elena kiggede ned og bed sig lidt i underlæben. Hvad nu? Hun kunne jo ikke have at der var nogen der opdagede noget om hendes planer. Det ville være for farligt og for risikabelt. At forføre ham var nok det eneste hun kunne komme i tanke om. Selvom han nok ville kunne mærke på hende at hun gerne ville skifte emne. Hun så op på ham og smilede charmerende til ham. "Mine klasser er ikke særlig lærenemme som vi var som unge Magnus. Sådan er den nye generation vel bare. Vi må vel bare prøve vores bedste." sagde hun og smilede charmerende og skævt til ham. Da han nævnte at han vidste hvordan en besværgelse skulle siges og bruges skulle hun tænke hurtigt. Hun vidste jo godt at han var professor i Besværgelser. Hun løftede sin hånd og lagde den på hans hals og kørte den om bag hans nakke. Hun gik helt tæt på ham og så ham ind i øjnene. "Så kan du da være min egen private professor..." sagde hun forførende og smilede igen charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night EmptySøn Jul 15, 2012 10:22 am

Magnus så bare på hende, forventningsfuld af svar. Han havde det nok som hun havde i starten, sandheden skulle jo frem, men hvordan. Han grinte svagt af det hun sagde. "Vi har de sammen elever Elena, de er ikke dumme, tro mig, måske gør du bare noget forkert?" sagde han så og trak let på skulderen.
Han så atter forventningsfuld ud. Men da hun roligt lagde hånden om hans hals og kørte den om hans nakke, blev han mere eller mindre bleg. Han havde nå folk leget med ham. Han så til siden for ikke at se hende i øjnene, han trak vejret dybt. "Du burde kunne dit fag, og fjern så de hånd!" sagde han provokede og bare svag hendes hånd væk fra ham. "Du skal ikke lege med mig!" råbte han med vrede i stemmen. Han kunne se hun bare ville skrifte emne, men at såre ham, ville ikke blot skade hende, men også hans elever.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afslørning! - Elena Night Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Afslørning! - Elena Night
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Indvigelsen - Elena Night
» Oh.. Strange to meet you here, or not really ~ Elena Night.
» Den nye professor - Elena
» På besøg hos sin moster - Elena.
» Ready to the magic - Elena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Spådomstårnet-
Gå til: