Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fælles plot - Landos idé. :)

Go down 
+7
Maggie Swelin
Tove Merch
Gavin Moore
Nathan Grant
Celine Evans
Skye Miller
Magnus Timothy
11 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyTors Jul 05, 2012 4:34 am

Yo Everybody!
Her for ikke længe siden, kom min ven, og jeres professor med en kanon god idé. Jeg synes den er god, af mnage grunde. Fx er vi alle sammen om det, og fordi der er mening med den.
Hans idé, burde jeg skrive fra Maggie af, men hans idé var at han, Lando, blev taget til fannge af dødsgardist(erne), hvor, det onde ligesom er ved at komme igen.
Eleverne vil lære FMMK besværgelser, for at kunne nedlægge dødsgardister, og redde deres verden berømte flyve og FMMK professor.

Jeg finder jo som sagt ideen super god. Men skulle man så ikke også lave en gruppe der hed dødsgardister, så vi kunne kæmpe mod hinanden, med mindre man selv vælger at være en, så man 'flygter' fra Hogwarts Skole, for at blive oplært i mørk magi? eller at vi beskriver hvordan vi nedkæmper dem?

Kom med jeres tanker og ideer om denne idé. Så må vi se om vore kære Lando selv skriver her inde.
Ps. Jeg regner ikke med at vå gør det lige pt, da vi har sommerferie og der sker en masse.

Magiske Hilsner Magnus Timothy / Maggie Swelin
Tilbage til toppen Go down
Skye Miller

Skye Miller


Antal indlæg : 43
Kvinde Join date : 17/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyTors Jul 05, 2012 6:24 am

Det lyder som en super god ide, fordi vi også kommer til at omgås hinanden på en anden måde, end når vi bare emner sådan 2&2.
Tilbage til toppen Go down
Celine Evans

Celine Evans


Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Hogwarts, i skoleåret. Hun bor almindeligvis i London
Kvinde Join date : 24/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyTors Jul 05, 2012 6:50 am

Helt enig med Skye, jeg er helt klart på :-D
Tilbage til toppen Go down
Nathan Grant

Nathan Grant


Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Altså Hogwarts i skoletiden, men ellers Nottingham i England.
Mand Join date : 24/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyTors Jul 05, 2012 6:58 am

Jeg er på.
~Jeg er også villig til at lave en dødsgardist, hvis man får mulighed for det. ^^
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyTors Jul 05, 2012 7:40 am

Jeg ville snakke med Tove og Lando om det Nathan.
Tilbage til toppen Go down
Gavin Moore

Gavin Moore


Antal indlæg : 83
Mand Join date : 17/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyTors Jul 05, 2012 7:41 pm

Den er jeg med på.
Tilbage til toppen Go down
Tove Merch

Tove Merch


Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Nordpolen xp
Kvinde Join date : 16/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyFre Jul 06, 2012 10:18 pm

For mig er ideen accepteret. Jeg kan også sagtens lave en dødsgardist, eller bare gruppen hvis det skulle være.
Vi skal bare huske at dødsgardister også, fx. med Bellatrix Lestrange, at hun godt kan gå rundt og lave andre ting end at flyve rundt og være sær xD
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyLør Jul 07, 2012 3:10 am

Nemlig Tove. Nogle Dødsgradister er legebørn.. Brander ting af, og piller ved en masse sære ting hjemme hos deres med dødsgardister.
Jeg ville lave et område til hvor de har deres møde sted, men. Vi skal finde en der ville være deres "leder", ligesom Voldemort var, og måske en spion, som Snape var, selvom han var Dobbelt spoin.
Så jeg ville gerne lige hører, hvem ville være Dødsgardisterne overhoved, og har man en fed titel til ham, som kan være et navn folk frygter?
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Nathan Grant

Nathan Grant


Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Altså Hogwarts i skoletiden, men ellers Nottingham i England.
Mand Join date : 24/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyLør Jul 07, 2012 8:08 pm

Altså jeg regner med at lave en dødsgardist, men eftersom jeg ikke er den mest opfindsomme lige nu, så kan jeg i hvert fald ikke lave deres leder. Min navne-kreativitet er på dets laveste nemlig.
Tilbage til toppen Go down
Lando O'Connor
Hufflepuff - Overhoved
Lando O'Connor


Antal indlæg : 8
Geografisk sted : Irland
Mand Join date : 19/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyMan Jul 09, 2012 4:26 am

Damn godt at se at der er så mange der er friske på ideen!
Tilbage til toppen Go down
Tove Merch

Tove Merch


Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Nordpolen xp
Kvinde Join date : 16/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyMan Jul 09, 2012 4:41 am

Jeg regner heller ikke med at lave lederen for dødsgardisterne... Jeg kan ikke rigtig.... Være ond uden at være fjollet.... Hvis jeg skulle lave en ville hun nok ende med at være som Bellatrix.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyMan Jul 09, 2012 7:53 am

Jeg melder mig gerne til at være lederen hvis der ikke er andre der vil. Lando og jeg arbejder også sammen i de to fag vi mestre så det kunne være meget let for mig at... 'nakke' ham og smide ham ind i et kosteskab og derefter lukke døren xD
Men hvis der er andre der gerne vil være lederen må de self. gerne.
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyMan Jul 09, 2012 9:00 am

Amen søde Elena da! Jeg mener ikke som "Elena" men som fx. "Pendora" eller hvad den kommer til at hedde. Elena er ikke ond. Hun er bare en meget voldig professor.

Altså man laver en ny, til det her, og så er man den person og sin egen til kampen. Jeg ville gerne lave en bruger som kan dø i kampen, så der kan ske noget!
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyMan Jul 09, 2012 11:26 am

Jeg kan da heller ikke tillade mig at være ond hvis det skulle ende med at jeg blev lederen. Ellers afsløre man jo sig selv med det samme

Men det var også bare en idé og en plan B hvis der ikke var nogen der ville
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyTirs Jul 10, 2012 8:28 am

Det var en god plan du havde, og jeg ville nok tro du ville være den bedste onde leder!
Hvis du vil til den tid, lave en, der var den onde leder? (:
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyTirs Jul 10, 2012 10:36 am

Det kan jeg sagtens ^^
Men... Kan jeg ikke bruge min egen karakter? Måske bruge en polyjuice til at blive en anden? Og når jeg kom i Azkaban skiftede jeg form til mit sande jeg så jeg blev lukket ud? ^^
Men det er self. op til dig Maggse. (;
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyOns Jul 11, 2012 1:36 am

Det er en god idé. jeg synes omm dine onde hjerne. Men du må jo have en grund til at ville bortføre Lando og angribe skolen?:)
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyOns Jul 11, 2012 2:53 am

*Bukker* Jeg takker ^^
Måske noget der skete i min fortid? Fordelinghatten ønskede mig på Slytherin men jeg valgte Gryffindor. Det kunne være at jeg var Voldemort's tipoldebarn eller noget? At jeg ændrede mig og blev anerledes som årene gik? Og da jeg fik af vide at Lando også skulle være lære i mine fag ville jeg skaffe mig af med ham så han ikke forstyrrede mine undervisning i FMMK så derfor fik jeg mulighed for at lære eleverne 'forkerte' forsvars besværgelser?
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyOns Jul 11, 2012 4:16 am

Voldemort fik aldrigb børn... Måske bare i familie med ham? Og det vat jo Lando der teknisk set fik af vide du skulle være professor i samme fag som ham... Da han er ældre...:) men elsker din tanke gang!
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyOns Jul 11, 2012 4:48 am

Ja. I Familie med ham ^^
Men jeg fik intet at vide om at en anden professor allerede underviste i de fag jeg også skulle. Så min onde side tog overhånd (:
Tilbage til toppen Go down
Skye Miller

Skye Miller


Antal indlæg : 43
Kvinde Join date : 17/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyOns Jul 11, 2012 7:41 am

Årh.. I har nogle syge idéer. Kan i ikke dele kreativitet med mig hva´, jeg har simpelthen ingen lige nu, hvilket irriterer mig godt og grundigt. p_p'
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyOns Jul 11, 2012 8:18 am

Men søde pus! Vi snakker jo om plottet, men Skye kunne jo altid have det med, hvis hun ikke vfike en fantatisk ting for sine elsker eller hvis folk spiste på en grum måde, at hun blev lidt 'gå væk' eller 'hvorofor mig?'
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyOns Jul 11, 2012 10:32 am

Skyyyyyye? Vil du være min næstkommanderende? ^^

Ny idé! Jeg tog Lando til fange som et gidsel! ^^
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyFre Jul 13, 2012 2:39 am

Haha, det er jo det at tage en til fange er? At bruge dem som gidsler?
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) EmptyFre Jul 13, 2012 2:45 am

Jaja. En trussel mod skolen er jeg xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fælles plot - Landos idé. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles plot - Landos idé. :)   Fælles plot - Landos idé. :) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fælles plot - Landos idé. :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Mord på muggler! - Fælles plot

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Før din start :: Opslagstravle-
Gå til: