Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den nye professor - Elena

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyMan Jun 18, 2012 7:41 am

Sted: Elenas kontor
Tid: 09:12
Omgivelser: Aner jeg ikke, da jeg ikke ved hvor Elena har valgt at skulle have sit kontor
Vejr: Disset og gråt.

Magnus, den 27årige professor, som havde været professor på Hogwarts i to år nu, ville byde den nye professor velkommen, han kom forsent til morgen maden, hvor hun blev vist frem for allle. Han havde glædet sig til at møde hende, da han havde hørt så meget godt om hende.
Han havde en hvid og grå stribede skjorte på, et sort slips og en grålig hætte trøje på, som stod åben. Han havde nogle almindelige sorte bukser på, og sine slidts gummi sko. Han havde en buket med til Elena, eller som han nok skulle tiltale hende frøken Night, da det var første gang han ville møde hende.
Han gik hen til hendes dør, og bankede på.

//sorry det korte svar, havde ikke den største keativit... )://
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyMan Jun 18, 2012 7:59 am

//Regn du bare med at jeg kommer til at svare så kort lidt tit... :/

Elena stod foran det kateder hvor hun lige hurtigt havde placeret sin kuffert. Hun havde en sort tank top på og nogle hvide shorts. Hun havde dog tænkt sig at skifte så man kunne se at hun var professor. Måske endda til en kappe. Hun åbnede stille sin kuffert og tog sin tryllestav frem fra sin halvlange støvle. Hun begyndte stille at ligge tingene på deres pladeser med tryllestaven med et smil på læberne. Hun var faktisk meget glad for at få stillingen i både Forsvar mod mørkets krafter og Flyvning. To fag hun også selv var meget glade for i sin barndom. Da tingene var på plads gk hun stille hen til sin kuffert ogtag sin Prestissimo op. "Goddag min ven." sagde hun blit til den og lagde de op på en hylde. Alle professorene havde budt hende hjerteligt velkommen og hun glædede sig meget til at komme igang. Hun var også blevet overhoved for Gryffindor hvilket hun var utrolig lykkelig over da det var hendes gamle Kollegie. Men det var nu én professor der ikkevar til stede. Det havde Rektor i hvert fald informeret hende om. Hun lod det nu ikke gå sig på. Hvem ved? Måske kom han forbi?
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyMan Jun 18, 2012 8:05 am

Magnus ventede ikke særlig længe, da han faktisk åbnede døren, og gik ind, han vinkede kort og lukkede døren igen. "Hej, eller godmorgen, her!" sagde han, han var faktisk virkelige nervøs. Han var ikke imodekommenden menneske, mere eller mindre end person der ville have personer kom hen til ham. Han rakte hende bukketen. "Jeg er Magnus Timothy, jeg er ham der kom forsent," sagde han og så sig omkring.
Han følte allerede en pinlig tavshed for sig selv.

//sorry svares længde...//
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyMan Jun 18, 2012 8:46 am

Elena blev lidt skræmt da hun hørte døren åbne og en stemme. Hun vendte sig hurtigt om og pegede tryllestaven men pakkede den hurtigt væk ned i støvlen da hun så bukketen. Hun smilede til ham og tog glad imod den. "Tusinde tak... Og det gør skam intet. Ikke alle har tid jo." sagde hun og lagde dem på katederet. "Mit navn er Elena Night. Den nye professor." sagde hun og lænede sig op ad katederet. Hun smilede venligt til ham og kiggede sig så lidt rundt i kontoret.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTirs Jun 19, 2012 3:43 am

Magnus trak lidt på smilebåndet og slap bukken da hun tog den. Han så sig lidt rundt. "Nåår... Hvad skal du så undervise I? Jeg kommer normalt lidt for sent til alting, så jeg har ikke fået hørt det," sagde han og vinkede på sådan en lidt tumpede måde. Fuck! Hvorfor så dumt Magnus??? tænkte han for sig selv, og så tænkende ud.
Han gik så hen mod en stol. "..."
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTirs Jun 19, 2012 3:55 am

Elena fulgte ham stille med blikket. "Jeg har fået tre stillinger faktisk. Den ene i som professor i Flyvning og den anden som professor i Forsvar Mod Mørkets Krafter. Også lige den tredje som Gryffindor's overhoved." sagde hun med en stolt klang i stemmen. Hun grinede stille over hans kommentar da hun fandt den meget morsom. Hun kunne godt mærke på ham at han måske følte sig en smule utilpas. "Tro mig. Du er ikke den eneste her der kommer forsent." sagde hun og smilede venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTors Jun 21, 2012 8:30 am

Magnus nikkede roligt til det hun fortalte, overhoved, ligesom ham og hans gode ven Lando. "Sjovt, du har de samme fag som professor Lando, i må jo kunne snakke sammen om tingene så," sagde han med et lille smil på læben.
han satte sig ned i stolen, og så rundt på tingene. Han trak roligt sin stav og svingede den hen mod noget, som så selv fløj over på sin plads. Han smilte tilfreds og så igen hen mod Elena.

//Er virkelig ked af det korte loorte svar//
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTors Jun 21, 2012 7:04 pm

//goer intet

Elena smilede til ham da han satte en af hendes ting paa plads. "Tak. Men saa meget har jeg heller ikke snakket med Lando. Jeg er jo som sagt naesten lige ankommet til skolen med toget. Med jeg ser da frem til et godt samarbejde med ham." sagde hun smilende. "hvilket fag er du saa professor i?" spurgte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyOns Jun 27, 2012 2:28 am

Magnus smilede svagt, da hun takkede ham. Hun havde dog rart i at hun næsten lige var ankommet. "Bare rolig, han bider ikke når det er," sagde han, selvom han ikke rigtig kendte Lando så godt. De havde arbejdet sammen i to år. Så ja. "Jeg er professor i besværgelser.." sagde han og så sig kort omkring. "Hmmm..." sagde han undrende, selvom han ikke undred sig.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyOns Jun 27, 2012 4:00 am

Elena smilede stille over ham. Han var nu meget venlig. Hun kiggede ned på den buket han havde givet hende. Den var nu meget smuk. Hun kiggede tilbage på ham og sagde. "hvordan er det så at være professor? Er eleverne søde? Hvordan er det i det hele taget at være her på skolen? At bo her? Jeg har så mange spørgsmål!" sagde hun med et stort smil på læberne. Hun elskede at få mere viden. Især fra en der sikkert vidste en del om det emne.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyOns Jun 27, 2012 7:56 am

Magnus bed sig svagt i læben. Alle hendes spørgsmål kom på en lange række. Han så lidt skævt på hende. "Det er vel fint nok?" sagde han på en forvirret måde, -"De plejer normalt at gøre som man siger.. Men jeg kan være nød til at råbe ad dem..." sagde han og så ned. "Som da man gik på skolen, nu har man bare ansvar.." - "Må jeg hører alle dine andre spørgsmål?" spurgte han så, og kløede sig svagt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyOns Jun 27, 2012 6:20 pm

Elena smilede da han svarede hende og lo blidt da han spurgte om hun havde flere spørgsmpl. Hun så venligt på ham og pillede så ved hendes tryllestav og drejede den rundt mellem fingrene. "Altså... Hvordan er skolen? Den forbudte skov? Det hele? Det er år siden at jeg har været her så måske er der nogle ting der har ændret sig." sagde hun smilende og begyndte at gå rundt på sit nye kontor.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTors Jun 28, 2012 1:47 am

/Orker ikke lige det med farven skreften..:)/

Magnus hævede det ene bryn og sukkede let. Den forbudte skov kom lidt bag på ham. "
Skolen er som den altid har været.. Og den forbudte skov... Ehm... Ja.. Som den altid har været... Det var da også år siden sidst jeg havde færet her, da jeg startede.. Du, jeg kan godt kuste da du startede på hogwarts, jeg gik på andet år den gang..." sagde han, og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTors Jun 28, 2012 5:50 am

Elena roedmede stille da han naevnte dengang hun selv startede paa skolen. Fordelingshatten havde ikke just let ved at placere hende paa et kollegium. Den naevnte hele tiden Slytherin. Hun ville hellere paa Gryffindor da hele hendes familie havde gaaet der. Hun ville goere alt. Det endte saa med at hun blev placeret paa Gryffindor og alle boed hende glad velkommen. Mange Slytherin elever stirrede paa hende men hun var ligeglad. Gryffindor var hvor hun hoerte hjemme og nu var hun overhoved for loeverne. "Ja... Jeg kom paa Gryffindor" sagde hun glad og stolt og sendte ham et glad smil.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTors Jun 28, 2012 6:10 am

Magnus smilte svagt. Han gik på Slytherin, men han havde aldrig gjort nogen nået ondt. Bare gået ind i dem, og bedt dem se sig for. Hans smil forsvandt stille.."ja, trist.. Jegg var en af dem der stirrede på dig.. Jeg fulgte dig med år efter år, du blev jo kønnere for hver gang.. Men da du gik på femte årgang, gik jeg ud, så jeg fik aldrig sagt hej til dig," sagde han og så ned mod gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTors Jun 28, 2012 8:05 pm

Elena stoppede stille med at smile. Havde Magnus virkelig kigget efter hende i alle de mange aar hun gik paa skolen? Hvorfor kom han dog ikke bare hen til hende og sagde hej eller noget? Det var jo ikke saadan at hun havde taenkt sig bare at slaa ham lige i ansigtet og saa bare vende sig om og gaa sin vej. Mon han kunne lide hende da hun gik paa skolen? Da hendes femte aar sluttede fik hun nemlig en kaereste. De slog saa op da Elena stoppede paa skolen.
"Hvorfor kom du ikke bare over og sagde hej?" spurgte hun blidt og gik stille hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTors Jun 28, 2012 9:48 pm

Magnus så ned endnu. Han havde ofte haft sine grunde til at ugrund folk.. Hans hemmelighed var en af dem, men også at han bare ville flippe ud hvis de gjorde noget han hadet. Han bed sig roligt i læben. "Jeg har mine grunde.." sagde han og så hun gik stille hen mod ham. Han så lidt sært på hende. Han rykkede lidt tilbage, men han kunne kun komme op og sidde på bordet. Pis, hvad skulle der nu ske?
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyTors Jun 28, 2012 10:31 pm

Elena smilede soedt og melidenhedsfuldt til ham og roerte stille ved hans skulder da han bakkede tilbage. "jeg goer dig jo ikke noget." sagde hun blidt og fjernede saa sin haand igen. "Naa... Lad mig saa hoere en af de grunde du har til at stirre paa en pige der lige er blevet placeret hos Gryffindor som saa gaar paa foerste aargang." sagde hun og smilede. Hun tog sin tryllestav i haenderne igen. "Wingardium Leviosa" sagde hun og en bog floej stille op fra henrtedes kuffert. Hun foerte den hen til Magnus og paa forsiden stod der: 'Aarsbagen'
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyFre Jun 29, 2012 4:26 am

Magnus så på hendes hånd. Han så mere bange på hende end ja, end venligt. "Hvem ved," sagde han så. Han så ned. "Jeg fandt dig spændende... Derfor fulgte jeg dig år fra år.." sagde han. Det var på en måde en undskyld, men det var sandt. Han kunne godt lide hende da de gik på hogwarts som elever.. Men nu, vidste han det ikke helt..
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyFre Jun 29, 2012 4:35 am

Elena smilede stadig til ham men rødmede også lidt da han snakkede om hende. "Spænende? Hvorfor dog? Jeg var jo bare en lille pige fra Gryffindor?" sagde hun blidt og smilede til ham. Hun syntes nu ikke selv at hun var særlig spændende. "Men vi er i hvert fald kollegaer nu... Så nu kan du jo sagtens snakke med mig?" sagde hun for at opmuntre ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyFre Jun 29, 2012 4:44 am

Magnus rettet blikket hen på Elena. "En smuk pige var du da, og det er du da..." sagde han som svar. "Ja, det er vi skam.. Man ved jo aldrig hvad der kan ske, men lov mig du snakker med mine ravenclaw piger når de har drenge-problemer, hvis de ville snakke om det med mig, så døøør jeg!" sagde han med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyFre Jun 29, 2012 5:15 am

Elena smilede stille da han sagde at hun var smuk. "Det lover jeg," sagde hun, "men til gengæld må du love mig at snakke med mine drenge løver hvis de nu får et crush på en eller anden pige elev. Jeg kan virkelig ikke sætte mig i deres sted og det eneste jeg kan komme frem med er at de skal vise at de er følsomme... Det hjælper ikke altid..." sagde hun og lo stille.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyFre Jun 29, 2012 7:03 am

Magnus grinte svagt. "jeg kan ikke love noget, da jeg aldrig har haft en kæreste før, så bliver det nok svært." sagde han og smilte svagt til hende. Hvis han bare havde været modig nok da han på skolen, og gå hen og sige hej til hende. Men han skulle jo også tænke på sit omdømme som slytherin elev.. "Hmm.... Hva..." sagde han og så lidt forvirret ud.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyFre Jun 29, 2012 7:11 am

Elena kiggede på ham da han skulle til at sige noget. "Vil du sige noget?" sagde hun venligt og satte sig ned i en mørkerød lænestol som rektor havde sørget for allerede stod der ved hendes ankomst. Hun kunne godt lide at Magnus holdt hende med selskab. Han var meget venlig at snakke med og de havde ikke rigtig snakket sammen så faktisk havde de flere skoleår at indhente og hun var skam klar.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena EmptyFre Jun 29, 2012 7:14 am

Magnus rystede svagt på hovedet. "Eller jo.. Jeg hørte du fik en kæreste da jeg gik ud, hvem var den heldige dreng?" spurgte han med et lille drilsk smil åp læben. "For... jeg ville godt have været den dreng.." sagde han stille efter og så ned, og bed sig svagt i læben.
Han så sig så rundt, som han allerede havde gjort. Han følte en pinlig tavshed.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nye professor - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Den nye professor - Elena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Indvigelsen - Elena Night
» På besøg hos sin moster - Elena.
» Afslørning! - Elena Night
» Ready to the magic - Elena
» Oh.. Strange to meet you here, or not really ~ Elena Night.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Kontorerne-
Gå til: