Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den nye professor - Elena

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 3 Empty
IndlægEmne: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 3 EmptyMan Jun 18, 2012 7:41 am

Emnets første indlæg :

Sted: Elenas kontor
Tid: 09:12
Omgivelser: Aner jeg ikke, da jeg ikke ved hvor Elena har valgt at skulle have sit kontor
Vejr: Disset og gråt.

Magnus, den 27årige professor, som havde været professor på Hogwarts i to år nu, ville byde den nye professor velkommen, han kom forsent til morgen maden, hvor hun blev vist frem for allle. Han havde glædet sig til at møde hende, da han havde hørt så meget godt om hende.
Han havde en hvid og grå stribede skjorte på, et sort slips og en grålig hætte trøje på, som stod åben. Han havde nogle almindelige sorte bukser på, og sine slidts gummi sko. Han havde en buket med til Elena, eller som han nok skulle tiltale hende frøken Night, da det var første gang han ville møde hende.
Han gik hen til hendes dør, og bankede på.

//sorry det korte svar, havde ikke den største keativit... )://
Tilbage til toppen Go down

ForfatterBesked
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 3 EmptyTirs Jul 03, 2012 3:26 am

Magnus smilte svagt da han kunne mærke hendes hånd ved hans hals. Det var rart. Han blev næsten bleg i ansigtet da hun sagde det med ingen hemmeligheder. Han så til siden, bår ikke at se hendes øjne. "Jeg...." han skulle finde en måde at komme uden om dette. "Jeg kan ikke fortælle dig denne..." sagde han og lagde. Sit hoved på hendes skulder, han kyssede hende på halsen, og kørte langsomt hænderne om på hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 3 EmptyFre Jul 13, 2012 4:09 am

Elena blev en smule skuffet da han svarede hende på den måde. Da han kyssede hende på halsen skubbede hun ham blidt væk fra sig så hun kunne se ham i øjnene. "Magnus... Jeg kan ikke tvinge dig til at fortælle mig hvad din hemmelighed er men jeg kan bare ikke være sammen med dig og stadig vide at du gemmer noget for mig. Jeg er ked af det med jeg kan bare ikke..." sagde hun trist og hoppede stille ned fra hendes skrivebord.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 3 EmptySøn Jul 15, 2012 1:11 am

Magnus nikker forstående og træder væk. "Jeg forstår....." sagde han lavmælt med et sidste ord som man højeste kunne mund aflæse 'igen'. Han vendte sig om, og gik hen mod døren. "Men vi ses vel til aftensmad, ikke sandt..?" sagde han og åbnede døren, stille forlod han rummet.

Skal vi ikke lavet et andet? xD
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 3 EmptySøn Jul 15, 2012 2:24 am

Fint med mig. Du laver Mr. Timothy xD
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 3 EmptySøn Jul 15, 2012 7:30 am

OKay! c:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nye professor - Elena - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Den nye professor - Elena
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Ready to the magic - Elena
» Indvigelsen - Elena Night
» På besøg hos sin moster - Elena.
» Afslørning! - Elena Night
» Oh.. Strange to meet you here, or not really ~ Elena Night.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Kontorerne-
Gå til: