Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Afslørning! - Elena Night

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptySøn Jul 15, 2012 7:37 am

Emnets første indlæg :

Sted: Spådomstårnet
Tid: 22:45
Omgivelser: Glaskugler og border, sidde pladser... Vinduer og det!
Vejr: Halv måne

Hen af aften, var professor Timothy gået af sted, op mod spådomslokalet for han ville se i en af spådomskugler om næste fuldmåne ville være en skade, man vidste jo aldrig.. Professor O'Connor havde jo fundet ud af det, dog kunne man godt se et lille blåt mærke i mundvigen, men det var dog ikke fra Lando, han havde bare været oppe at slås som vareulv.
Han gik op af de mange trapper, åbnede døren roligt og gik ind, han satte døren på klem, og gik hen til professorens bord, hvor han normalt plejede at stå. Han stod med ryggen til, og satte roligt sine ti fingre på den, og begyndte at spole. Han kunne godt være professor i spådom, men det var ikke lige det sjoveste, eller det vidste han ikke helt, han havde aldrig tænkt over det. Roligt begyndte han at se sig selv, vandre ud i den forbudte skov, forvandle sig, og bare snuse rundt... besynderligt normalt..
Tilbage til toppen Go down

ForfatterBesked
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptySøn Jul 15, 2012 10:34 am

"Eller også er det fordi jeg har brug for en anden professors hjælp..." sagde hun forførende og skulle lige til at kysse hans hals da han hævede stemmen og fjernede hendes hånd. Hun blev selv lidt vred og irriteret da hun ikke kunne styre ham ved at kæle for ham. "Ved du hvad? Jeg forstår dig ikke! Når jeg faktisk prøver at rette op på ting igen så gør du ikke andet end at afvise mig fuldkommen!" Elena lod som om hun blev virkelig vred da han beskyldte hende for at lege med ham. Det var ikke sandheden og hun vidste det godt selv men det kunne hun ikke sådan bare afsløre. "Jeg leger aldeles ikke med dig! Du siger selv at du var forelsket i mig da vi selv gik på skolen! Hvordan vil du have at jeg skal tro på den løgn når du er sådan overfor mig? Jeg holder faktisk af dig Magnus! Men det kan du selvfølgelig ikke se! Du synes jo bare at jeg er en dårlig professor og en hæslig person." hun vendte sig om og gik hen til døren for at gå sin vej og da hun nåede døren vendte hun sig om igen. "At tro på at du faktisk kunne lide mig var den største fejl jeg nogensinde har begået. Tak for at få mig til at tro på endnu en løgn..." sagde hun ked af det og åbnede stille døren. Hun var slet ikke ked af det og alt dette var bare en facade der skulle hjælpe hende med at komme væk fra emnet.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptySøn Jul 15, 2012 10:41 am

Magnus så totalt forvirret på hende. Han skulle lige fatte hvad der skete. Han kunne godt se når nogle løj for ham, hvorfor så ikke bare spille med, måske fik det hende til at holde sin kæft. Han så overbevisende på hende. "Ja undskyld du har fuldkommen ret, jeg er en nar." sagde han og så på hende, han sukkede. "Men det virkede bare som om du ville væk fra mit spørgsmål... Du er jo en god professor... og en utrolig smuk person," sagde han og så tilgivende på hende. Han havde dog bare en plan oppe i ærmet, nået som hun nok ikke havde forudset fra hans side.
"Du behøver ikke at fortælle mig at jeg er et dårligt menneske, det gjorde min far allerede da jeg var 12 år!" sagde han med svag ironi i stemmen, selvom han mente dette. Hans far havde ham som pesten.
Han gik hen til døren, lukkede den endnu en gang, trak hende over til bordet og så på hende. "Hvad ville du så snakke om? Din ekskæreste?" spurgte han og løftede brynene på sig selv. Han holdte en hånd på hendes kind, og den anden hvilede i hans lomme.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptySøn Jul 15, 2012 10:51 am

Elena kiggede ikke tilbage på ham da han snakkede til hende med en tilgivende stemme. Hun ville ikke. Hvis hun begyndte at få følelser for folk på skolen ville hele hendes plan blive skyllet ud i toilettet og havne nede i søen. Hun kunne ikke få sig selv til det. Selvom hun faktisk havde fået følelser dengang hun snakkede med ham nede i hendes kontor. Måske var hun ikke så hård som hun havde regnet med? Måske var hun i virkeligheden svag og blød om hjertet. Men det kunne hun ikke tillade sig at være. En virkelig leder kunne ikke være blød om hjertet. Sådan en leder var svag og uværdig. Sådan en leder ville Elena ikke være.
Elena svarede ham ikke da han sagde nogen ting. Hun ville ikke. Og hvad skulle hun da også svare ham? Jamen ser du Magnus underligt nok kan jeg virkelig godt lide dig og jeg har mest af alt bare lyst til at give dig et virkelig stort kys og kramme dig og kalde dig min egen men sådan spiller klaveret ikke så derfor er jeg nød til at lade som om jeg ikke har følelser for dig. Sådan kunne hun ikke bare sige til ham.
Da han lukkede døren igen og tog hende med hen til bordet og lagde hans hånd mod hendes kind blev hun irriteret og vred igen. Men på samme tid blev hun også glad og lettet. "Nej jeg vil ej..." sagde hun og fjernede hans hånd. Hun ville ikke blive blød om hjertet mere. Det var slut.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptySøn Jul 15, 2012 11:01 am

Magnus stod hendes tavshed. Han så blot væk. Han nikkede forstående for sig selv. Han gik lidt væk fra hende. Og roligt lagde sine hænder i lommerne. Han så hen på et billed, et billed af skolen før i tiden. "Ja, du har jo selvfølgelig ret. Min dybeste hemmelig er jo intet i forhold til din hemmelig, derfor vil du ikke have tiltro til mig, som jeg gav til dig. Hvad er det man siger, øjne for øjne? Ligesom hemmelighed for hemmeliged..." - "Men du har jo sikkert en grund til at ville føre mig ud til en klippe, forføre mig, og lige så snart jeg blinker har du skubbet mig i dybet..." sagde han og vendte blikket mod hende.
"Alle mennesker har en grund til at skulle lyve sig i gennem alt, hvad end din grund er, så skal du nok ikke bede mig om at lære besværgelser, for det kan jo være det ville koste menneske liv, måske muggler liv?" sagde han og hævede det ene bryn. Mon hun vidste hvad han hentød til. "Fortæl du vore Rektor om min hemmelig, men så fortælle jeg min side af historien. Elena Night påstår at hendes elever er ude af drift til lære Forsvar Mod Mørkes Krafter, hun lære femte års elever tredje års besværgelser, ville det ikke pynte var?" sagde han og så hen på hende.
"Men hvis hun ikke tror mig, skal Lando nok finde ud af det, den mand kan man intet gemme noget for, du ved vel hvad jeg mener... Men den dag det er fuldmåne skal jeg nok besøge dig," sagde han med en smule vrede i stemmen og så hen på hende med kolde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptySøn Jul 15, 2012 11:19 am

Elena kiggede ned. Blød om hjertet eller ej så fortrød hun det hun havde gjort men på samme tid fortrød hun heller ikke. Ligesom hun hadede ham og på samme tid havde hun den største lyst til bare at bruge en utilgivelig forbandelse på ham. Alt det hun havde sagt og gjort på skolen som professor havde været en facade. At hun var sød og forstående og venlig var alt sammen kun for at vinde elevernes tillid. "Du mener den klippe du allerede har skubbet mig ud fra? For så har du da fuldkommen ret." sagde hun irriteret og vredt. Da han nævnte at muggler liv måske ville gå tabt havde mest af alt bare lyst til at slå en ond latter op og fnyse. Mugglerer. Nogle afskylige skabninger. Mudderblods. De skulle udryddes og intet andet. De var hver og en vanskabninger efter Elena's mening. Modbydelige dyr som ikke fortjente at leve. Deres ynkelige liv betød intet for Elena. De var svage. Andet var de ikke og folk der synes at mugglerer var fascinerende eller spændende var forædderer og en skændsel for magiens eksistens. Elena var tavs hele samtalen igennem. Hun kiggede kun ned i gulvet og vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun var klar over at Magnus ingen følelser ejede for hende mere. Det burde passe hende fint. Men det gjorde det ikke. Elena blev såret. Utroligt nok. Men sådan var sandheden og sandheden ville hun ikke sige imod. Hun kiggede endelig op på ham igen men med tårer i øjnene. Hun bed sig i underlæben og løftede sin hånden inden hun gav ham den hårdeste lussing med al den magt og kraft hun havde. Det sved i hendes håndflade men hun var ligeglad. Magnus sårede hende og hun fortrød intet. Hun stormede hen mod døren og åbnede den og smækkede den i så hårdt hun kunne. Hun løb ned ad trappen men stoppede så op da hun nåede det sidste trappetrin. Hun satte sig ned og lænede sig mod den kolde væg og begyndte at græde. Ekkoet af hendes gråd kunne høres i hele gangen. Dejligt at eleverne var oppe på deres opholdstuer.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 16, 2012 3:03 am

Magnus så på hende da hun sagde at han havde skubbet hende ud, Nejnej... Det kan du ikke mene... han så blot på hende, da hun gav han den største lussing, han sagde ikke noget eller så på hende. Han kunne godt mærke at hans kind blev rød uden at se det, for det gjorde ondt. Han kiggede forsat væk da hun gik sin vej ud af døren, trinene ned af trapppen gav genlyd.
Han kiggede først hen mod døren da han kunne høre hendes hulken. "..." han trak roligt sin stav, lagde den op ad sit ærme og og holdte den klar. Han gik hen til døren, og så ned på hende. To ord, og hun var forfryse hende, men han ville ikke lade hende slippe så let... Han havde ikke skyld følse over for at bruge magi på hende, for hun havde nået i gære, ikke kun aat lyve for ham.
Han gik listende ned ad trappen.
#Elena...# sagde han på en halv hviskende måde. Han gik ned om bag hende, han tog hende så i nakke af hendes tøj, reve hende op og satte hende mod muren. Han trak sin stav og rettede den mod hendes hals. "Fortæl mig det så, eller det bliver værst for dig selv, du ved jeg kan.." sagde han hårdt og koldt. Han holdte i hendes krave med den hånd han rev hende op med.
Det kunne ligne han truede hende, vent det gjorde han jo også.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 16, 2012 3:07 am

Magnus så på hende da hun sagde at han havde skubbet hende ud, Nejnej... Det kan du ikke mene... han så blot på hende, da hun gav han den største lussing, han sagde ikke noget eller så på hende. Han kunne godt mærke at hans kind blev rød uden at se det, for det gjorde ondt. Han kiggede forsat væk da hun gik sin vej ud af døren, trinene ned af trapppen gav genlyd.
Han kiggede først hen mod døren da han kunne høre hendes hulken. "..." han trak roligt sin stav, lagde den op ad sit ærme og og holdte den klar. Han gik hen til døren, og så ned på hende. To ord, og hun var forfryse hende, men han ville ikke lade hende slippe så let... Han havde ikke skyld følse over for at bruge magi på hende, for hun havde nået i gære, ikke kun aat lyve for ham.
Han gik listende ned ad trappen.
#Elena...# sagde han på en halv hviskende måde. Han gik ned om bag hende, han tog hende så i nakke af hendes tøj, reve hende op og satte hende mod muren. Han trak sin stav og rettede den mod hendes hals. "Fortæl mig det så, eller det bliver værst for dig selv, du ved jeg kan.." sagde han hårdt og koldt. Han holdte i hendes krave med den hånd han rev hende op med.
Det kunne ligne han truede hende, vent det gjorde han jo også.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 16, 2012 9:40 am

Elena sad på trappen og begyndte at tænke. Tænke tilbage til den tid hvor hun selv gik på skolen. Dengang hun ikke behøvede at bekymre sig om hvad der skete udenfor skolen. Deres Rektor passede jo på dem. Hun kunne løbe rundt og være et rigtigt barn. En der kunne løbe rundt og få en masse ballade hvis en professor eller vejleder fangede hende. Hun kunne godt nok blive bortvist men hvad var chancerne for det når man var en lille frøken perfekt? Nok meget små.
Elena kunne godt høre Magnus hviske hendes navn og en underlig følelse ramte hende som et lyn. Måske ville han snakke med hende? Om at give det hele en chance? Hun tænkte slet ikke over at der også var store chancer for at han bare ville skrige og skråle ad hende igen. Hun skænkede ikke den chance en eneste tanke. Hun skulle lige til at vende sig om og se ham i øjnene og smile til ham men det uventede skete. Han tog fat i hendes kappes krave og hamrede hende mod væggen. Hun følte at alt luften blev slået ud af hende på én gang. Hun kunne ikke nå sin kappes lomme hvor hendes tryllestav lå og opgav så. Hun holdt begge sine hænder på hans arm som han brugte til at holde hende oppe med. Hun prøvede at løsne hans greb men han var stærkere end hende. "Jeg aner ikke hvad du snakker om!" snerrede hun. En tårer trillede ned ad hendes kind men hun hulkede ikke.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyLør Jul 21, 2012 8:23 am

Magnus så på hende, hende overrasker ansigt udtryk over måden han hamred hende op mod muren, han skænkede hende ikke et smil. Han så på hende, hun snerrede ad ham. "Du skjuler noget for mig, den lille perfekt pige du var engang, hvorfor har du smidt hende væk og gjort dig til en luskebuks?" spurgte han og rynkede sine bryn sammen. Han følt for hende, virkelig meget. Han ville bare ikke lade hende vide han elskede hdende, ikke lige nu, ikke før han vidste hvad hun havde gang i.

//Sorry længden//
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyLør Jul 21, 2012 12:13 pm

//Gør ingenting xD

Elena holdte fast om hans arm som holdte hende oppe mod muren. Den var kold. Meget kold. Hendes ryg gjorde en smule ondt men hun var ligeglad. Hvis hendes plan skulle igang ville hun opleve andre ting som var værre end at blive smækket op ad en mur. "Jeg smed hende ikke væk! Jeg skjuler intet!" snerrede hun ad ham. "Slip mig Magnus!" skreg hun og hun kunne mærke at tårene var på vej. Det gjorde ondt. Hvordan kunne hun udføre en plan hvis hendes følelser kom i vejen?
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 23, 2012 6:36 am

Magnus så stift på hende, han kunne så kort væk, nu hvor der nok ville komme en masse lam af deres skænderi. Han rettede blikket mod hende da hun snerrede endnu en gang. "Hvor er hun så?!" sagde han i en hård tonefald og dunkede hende ind mod vækken. Hans knyttede nævner blev knyttede hårdere sammen, tilsidst slap han hende, og lod hende stå selv igen, men dog svag han sin ene hånd over på den anden side. Han hav hendes mandlig form for lussing, bare ikke med håndfalden. Lige modstand side. Han gik hen mod gangen, og vendte sig så kort om, og sagde så. "Accio stav" og Elenas stav for hen til ham. Han gik med sin egen og hendes stav. Nu ville hun ikke kunne gøre noget, eller ikke det store mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 23, 2012 7:54 am

Elena hørte ham tale til hende. Endda hårdt. Det stikkede i hendes hjerte og hun så ham ind i øjnene igennem sit hår efter hun havde skreget da han bankede hende ind imod væggen igen. Tårene trillede ned ad hendes kinder men hun hulkede ikke. Hun var helt tavs imens hun bed sig hårdt i underlæben. Hun fik en mærkelig smag i munden. Smagen af jern. Hun havde bidt sig så hårdt i læben at den var begyndt at bløde. "Du lod hende gå..." sagde hun følelsesløst inden han slap hende. Hendes ben kunne ikke holde hende oppe og hun faldt ned på trappen. Hun græd ikke selvom det gjorde forfærdeligt ondt over det hele. Tårene trillede stadig men hun gav ikke en lyd fra sig. Hun kiggede stille op for at se på ham i øjnene igen og det uforventede skete. Han gav hende en lussing. Hun skreg igen og tog sig til kinden. Hun hulkede stadig ikke men hun kunne mærke hvordan hendes kind sved. Hun kunne høre sin stav løfte til fra trappen og lande i hans hånd. Hun kiggede med det samme op men hånden hvilede stadig på hende kind. Hun rejste sig hurtigt og løb efter ham inden hun tog fat i hans skulder og vendte ham om med al den kraft hun havde tilbage. "Staven tilhøre mig. Hvis du vil have mig fyret. Fint. Men staven er min." sagde hun og løftede sin hånd med håndfladen opad frem mod ham. Hun havde dog stadig den anden hånd på sin kind.

//Undskyld det blev så langt /:
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 23, 2012 8:24 am

Magnus så ikke på de tåre der trillede ned af hendes kinder, han havde for travlt med at være hård. Han hadet at være så led som han var lige nu, men det måtte jo ske, før eller siden, og det blev nu.
Han stopppede halvt op da hun sagde at han lod hende gå, han bukkede svagt hovedet, men i det han skulle til at se op, blev han vendt af hende. Han så på hende. Han tog hånden og holdte hende under kæben. "Hvis jeg lod hende gå, ville jeg være en idiot, jeg elskede hende, jeg tænkte på hende de sidste mange år! Så hvis det er nogen skyld, er det din egen, og staven, beholder jeg. Til i morgen tidlig, så kan du hente den hos mig i morgen tidlig. Og nej. Jeg ville ikke lade dig fyres, Maggie må selv se dine løjer." sagde han og skubbede hende væk fra sig. "Jeg håber du tilfreds med at ødelægge det man værdsatte i livet. Du var det eneste der var værd at være glad for!" sagde han mens han gik med ryggen til hende.

//Det er okay^^'//
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 23, 2012 9:44 am

Elena så bare på ham da han havde ryggen vendt mod hende. Hun tog en dyb indånding da han vendte sig om mod hende. Hun blev bange da han løftede sin hånd. Hun troede han ville slå hende endnu engang. Da han blidt lod sin hånd ramme hendes kæbe blev hun lettet men også lidt nysgerrig. Hvorfor ville han dog vælge at ligge en hånd på hendes kæbe når han lige havde skubbet hende op ad en kold mur flere gange hvor hun skreg og bad ham om at slippe hende for derefter at give hende en lussing?
Hun lyttede til hvad han sagde og blev både vred men også såret. Hvis han virkelig elskede hende eller havde elsket hende ville han aldrig havde behandlet hende på den måde. Hun havde stadig ondt men det var han jo selvfølgelig ligeglad med. Han var jo ligeglad med hende. Hvor meget det end gjorde ondt at indrømme så var det jo sandheden. Han var ligeglad.
"Så må du være en idiot. For pigen forsvandt så snart du hamrede hende mod en mur og viste hvor lidt hun betød for dig." sagde hun og så ned. Hun kommenterede ikke noget af det andet han sagde. "Hvis jeg virkelig var det ville du ikke opgive mig så let som du gør nu." sagde hun tomt og vendte sig om. Men hun tog ikke et eneste skridt. Hun stod helt stille og stirrede ned på hendes hænder der rystede.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 23, 2012 9:58 am

Magnus trak vejret dybt. Han fik selv tåre i øjnene nu. Hans hjerte begyndte at banke hårdt. Hendes ord ramte ham hårdt. Han stoppede op ved en dør, en genvejs dør. Han lagde hånden op på den, og rettet hovedet ned.
Hun skulle næsten vide hvordan han bare sådan gav op, hvorfor han behandlede hende sådan. Som et vild dyr, som han dog også var inden i. Han så til siden. Tårende trillede ned af kinderne på ham. "Hvis jeg dog bare..." - "Ville vise dig mit sande natur...en risiko jeg ville løbe for dig.." hans stemmede knækkede sommetider over. "Min dybeste hemmelighed ligger hos dig.. og" - "..og så brokker du dig over jeg giver op..." han vendte sig op, og gled ned af døren, han sad nede på jorden, benene bare trukket op til som, som et lille ondt emo barn sad han og stirrede hen på hende. "Altid var lettere som barn... Bare jeg var dø i stedet for Steven.." (bedstven). Han knurrede begge stave sammen i hånden på sig selv.
Var hun tilfreds nu, hun havde fået ham til at græde, græde over foretiden og nutiden for ham. Det eneste han havde at leve for, var ikke værd at leve for.. Andres liv var i fare, på grund af ham...
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 23, 2012 10:15 am

Elena kunne ikke lide at høre ham græde. Eller at hans stemme knækkede over. Hun ville ikke såre ham eller skade ham på nogen måde men efter hvad han havde gjort mod hende kunne hun så tillade sig stadig at være sød mod ham? Hun ville ikke risikere at blive holdt brutalt op ad en mur igen. Ikke når det var ham. Hvis det var enhver anden havde det været fint men når det var ham kunne hun ikke engang få sig selv til at gøre modstand. Da hun vendte sig om og kiggede på ham kunne hun se at han lod sig glide ned ad døren. Hun vendte sig helt om og børstede sit hår om bag øret. Hun gik hen til ham og satte sig ved siden af ham inden hun tog hans hånd i sin og flettede deres fingre samme. Hun lænede sig ind over ham og hvilede blidt sit hoved på hans skulder. "Jeg siger det ikke til nogen. Det har jeg allerede lovet. Du må altså ikke græde Magnus." sagde hun blidt og aede hans hånd. Hun løftede igen sit hoved og så ham ind i øjnene. Hun lagde sin hånd mod han kind og tørrede hans ene tåre væk med hendes tommelfinger.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Jul 23, 2012 10:41 am

Magnus' våde øjne fulgte hende roligt, hans slappe hånd, som hun flettede sine fingre med, lukkede meget svagt i. Han lagde hovedet ned mod sine egen knæ, da han mærkede hendes hoved på hans skulder.
Han var som lamslået. Han plejet normalt ikke at falde sammen på den måde.. Som tusindvis af pile blev skudt i gemmen ham, og gemnemboret hans sjæl. "Un...Und....Sky...Undskyl..ylde.." stammede han sig frem til. Han løftede hovedet svagt op, og mærkede hendes hånd. Hans havblå øjne skinnede klart af tårene, og lyse fra den halvmåne der skinnede ind mod dem. "Men hvorf..hvorfor vil du være ond..?" spurgte han med klynkende stemme. Han rynkede svagt sine bryn sammen.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyTirs Aug 07, 2012 8:06 am

Elena saa ind i hans oejne og kunne ikke faa sg selv til at fjerne blikket fra dem igen. "Det var ikke min mening at vaere ond. Men du saarede mig. Jeg blev vred. Men jgeg blev mere ked af det..." sagde hun trist og kiggede saa endelig ned da hun tvang sig selv til at se vaek fra hans oejne. "Det er ikke dig der skal undskylde. Ikke kun du gjorde dumme ting i aften." sagde hun og aede blidt hans haand.

//... Grimt svar...
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyOns Sep 05, 2012 4:34 am

Magnus så på hende, en tåre trillede fra hans kind. Han kunne ikke rigtig finde ud af hvad han skulle gøre. Sig han holdte af hende? Nej, det ville være upassende. "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.." sagde han lavt og så på hende. "Du kender min hemmelighed, men du stoler ikke på mig... jeg vil ikke knuse dit hjerte, men nu knuser lidt mit..." sagde han og sukkede dybt. Han var ved at holde op med at græde, det kunne man hører på hans måde at tale på, for han hulkede ikke så meget mere.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyTors Sep 06, 2012 3:34 am

Elena så op i hans øjne igen og smilede en smule til ham men stoppede hurtigt igen da han sagde at hun ikke stolede på ham. "Det passer ikke Magnus. Jeg stoler på dig. det gør jeg virkelig." Hun lagde stille en hånd mod hans kind og aede den blidt. "Det er jeg ked af Magnus. Det er ikke med min gode vilje. Lad nu vær..." sige det sidste hviskende og lidt ked af det. Slipper hans kind og rykker mig en smule væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 7:32 pm

Magnus så på Elena med stooore blå øjne. "Hvis du stolede på mig, vil du ikke holde noget hemmeligt...men okay.." sagde han så og så ned, han tørret sine øjne og sukkede svagt. Han så op, mod et vindue ud til den fine måne.
Hans øjne blev skinnene af den lyse måne. "Om en halv måned er jeg uden for.. ved denne tid.." sagde han stille og lagde hænderne bag hovedet. Han blev helt optaget af månens lys.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyMan Sep 10, 2012 5:41 am

Elena så ind i hans øjne. Hun kunne godt lide hans øjne. De var venlige og rare at se ind i. "Du holdte da en hemmelighed for mig." sagde hun en smule trist men ikke meget. Hun rykkede lidt tættere på ham og tog hans hånd. Hun flettede sine fingre med hans og hvilede sit hoved på hendes skulder. "Jeg går med dig. For en sikkerhedskyld." sagde hun og aede blidt hans håndryg.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyOns Sep 12, 2012 3:20 am

Magnus så på hende, "ja, men min hemmelighed er jo heller ikke noget med lige skal lade andre vide, for nogle ville jo bare gerne se en vareulv og ups, de døde sgu lige," sagde han så og så lidt ned, han så igen på hende, og flettede sine fingre med hende. "Det er for farligt, jeg kunne skade dig," sagde han så og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyOns Sep 12, 2012 4:01 am

Elena smilede til dig. "Okay så." sagde hun og blev ved med at ae hans hånd."Det kan være ligemeget. Jeg skal nok beskytte mig selv. Det lover jeg." tilføjede hun. Hun satte sig ordentligt op og så ham ind i øjnene. "Jeg tager med. Sådan er det bare." sagde hun bestemt og så alvorligt på ham. "Jeg vil ikke have at du er alene når du... Forvandler." tilføjede hun inden hun igen hvilede sit hoved på hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 EmptyOns Sep 19, 2012 5:10 am

Magnus så ned på Elena. Han vidste ikke hvad han lige skulle sige, men noget skulle han vel sige... "Jeg vil gerne være alene, for så kan jeg ikke skade dig.. jeg ved godt at du kan forsvare dig og at du er en lille men stædig kvinde, men søde søde Elena..." han prøvede at tale hende fra det..

- Sorry
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslørning! - Elena Night   Afslørning! - Elena Night - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Afslørning! - Elena Night
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Indvigelsen - Elena Night
» Oh.. Strange to meet you here, or not really ~ Elena Night.
» Den nye professor - Elena
» Ready to the magic - Elena
» På besøg hos sin moster - Elena.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Spådomstårnet-
Gå til: