Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vejledere og journalister?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Joyce Johnsson

Joyce Johnsson


Antal indlæg : 33
Geografisk sted : Hogwarts
Kvinde Join date : 22/09/12

Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? EmptyLør Sep 22, 2012 2:06 am

Hey!
Jeg kom i tanke om at siden mangler nogle vejledere og journalister?

Vejleder idéen:
Jeg tænke at man kunne sætte en del sjove plots i gang, når der også var vejledere. De kan både være strenge og søde imod én. Samtidig er nogen vejledere jo også meget uretfærdige hvilket er rigtig sjovt når man skriver RPG.
Samtidig sørger de jo også for at der ikke bliver brudt nogen regler på siden.
Vejlederens job:
· Sørger for at ingen bryder reglerne
· Deltager i emner som vejledere så der måske kommer et lille sjovt plot i gang?
· Holder orden på siden, hvis nu at nogen skulle finde på at gøre noget "ulovligt"

Journalist idéen:
Det er rigtig sjovt at læse en Harry-Potter avis hvor der står en masse om de dramaer og opdigtede ting som sker på siden. Dér kunne der ansættes journalister og de ville udgive en avis jævnligt.
Journalistens job:
· Skriver artikler til sidens officielle avis
· (Hvis man er leder af journalisterne stiller man også avisen op så den ser pæn ud)

Joyce
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Sv: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? EmptyLør Sep 22, 2012 2:19 am

Nydelige idéer.
Dog er der et problem med dem.
Vejleder:
Hvis vi ansatte én vejleder på hvert kollegie, kan der ske det at nogen bliver sure over det, og eller at de vejleder der kunne være blevet valgt, kun gad at emne med nogle og tilsidst slet ikke gjorde nogen forskel, men kun gik efter de "søde" eller de "dumme" elever. Dog er der ikke forskel på om eleverne er søde eller dumme, de har hvert deres talent og even der gøre dem skønne.

Journalister:
På min tidligere side, brugede vi at lave journalister, men dog skete der intet, de sagde de ville gøre det, fordi de ment der manglede en "Hogwarts-tideskrifter". Derfor har jeg ikke lavet noget område til det og heller ingen journalist pladser. Og hvis nogle elever eventuel, Elena og Magnus fik et forhold som de mente skulle være hemmeligt, og en journalist fandt det og bare skrev det, unden at spørger personerne der styrer Elena Night og Magnus Timothy, ville måske blive forarvet.

Men jeg ville lade det være op til medlemmerne på siden, om de mener der skal være vejleder og journalister på min side.

Magiske Hilsner
Maggie Swelin
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Joyce Johnsson

Joyce Johnsson


Antal indlæg : 33
Geografisk sted : Hogwarts
Kvinde Join date : 22/09/12

Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Sv: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? EmptyLør Sep 22, 2012 7:28 pm

Hey Maggie
Jeg svarer dig lige tilbage her:
Vejledere:
Jeg er sikker på at der ikke er noget som bliver kede af det, på grund af at der kun er en vejleder på hvert kollegium. Man skal jo nok lige spørge overhovedet for kollegiummet og det er muligt man kan blive vejleder dér.
Hvis der så allerede er en vejleder kan man jo blive "reserveret" indtil at den anden vejleder går ud, eller man kan ansætte flere vejledere.
Faktisk er jeg ret så sikker på at mange er ligeglade om de er vejledere eller ej, de er bare praktiske og sjove at emne med.
Maggie, jeg er virkelig sikker på at det ikke er vejlederen som afgør hvem der emner med hvem. Selvfølgelig er der også andre man gider at emne med, en kun vejledere. - Og så kan man jo sagtens også emne flere sammen, ikke?
Jeg synes ærlig talt at du måske skulle lave en afstemning om de to jobs, og hvad folk synes.

Journalister:
Måske skulle man give det en chance? Jeg har også selv engang ejet et Hogwarts, og dér prøvede jeg det af. Det gik udemærket og så kom jeg ind på en anden side, hvor det overhovedet ikke duede! Øv!
Men sådan er det forskelligt fra side til side. Det med journalister er rigtig svært, for man bliver virkelig nød til at prøve det af, før man sådan kan vurderer om det skal være dr forever.
Det sjove ved journalister er jo netop at de kommer med sladder! En avis er bare ikke noget uden sladder, og alle ved jo at det ikke er noget personligt! Der sætter så mange RPG emner, sjove plots og alt muligt andet i gang hvis der bliver sat sladder ind imellem! Gossip Girl er et fantastisk bevis!
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Sv: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? EmptySøn Sep 23, 2012 6:29 am

Nydelige idéer.
De læste vidst ikke det jeg skrev;"Men jeg ville lade det være op til medlemmerne på siden, om de mener der skal være vejleder og journalister på min side."

Vejleder:
Jeg vil ikke mene det er overhovedets job at bestemme det. For dem der er gode venner her inde, fx Gavin og Nathan, hvis den ene var overhoved og den anden elev, og hvis Gavin ville være vejleder, og tre andre havde spurte, er jeg sikker på man ville vælge sin rigtige ven/veninde. Så jeg vil mene det er lige så meget op til mig om den "person" kan være vejleder.

Journalister:
Hvis Elena og Night vidste at de var helt alene på eventuel hans kontor, og de så kom sammen, og så det blev sladder, bliver der jo sat spørgsmåltegn ved dem. Så er det journalisten job at spørger om de lige kan skrive at de står uden foran døren og kigger ind gemmen nøglehullet eller kigger ind af vinduet fra en kost. Det er det jeg mener. Ellers er det bare kigge i álle emner og bare skrive hvis så... Benjamin og Alexia havde været sammen eller kyssede og de var uden om natte og så der kom sladder, så er det jo igen der.
Så vil bede journaliste(n/rne) om at spørger alle om det er okay der kommer sladder om dem uden de indblander sig, i alle deres emner der forgåre offenlige steder, hvis De altså forstår.
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Joyce Johnsson

Joyce Johnsson


Antal indlæg : 33
Geografisk sted : Hogwarts
Kvinde Join date : 22/09/12

Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Sv: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? EmptySøn Sep 23, 2012 9:20 pm

Det er rigtigt det med venner og veninder.. Hvis der så kommer vejledere er det så muligt jeg kan få en plads?
(Nå det var ikke lige det jeg ville sige..)

Det spændende ved journalister er netop det at ingen kan vide om det er sandt eller falsk! Det er jo absolut det som er det sjove.
Alt behøver jo muligvis ikke rigtigt at være sket. Inde på hogwartsschool.dk (hvis altså du er derinde), kan du jo se at Gossip Witch for det meste selv opdigter, eller også kommer elever (også så godt som lærere), med få tips til noget sladder Gossip kan skrive.. Det er lidt mere sådan noget jeg emner, og faktisk har jeg ikke rigtigt været ude for at nogen er blevet rigtig sure.. Altså?
Tilbage til toppen Go down
Athena Edwards
SPION
Athena Edwards


Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Blackpool, England og Hogwarts
Kvinde Join date : 22/08/12

Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Sv: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? EmptyMan Sep 24, 2012 1:22 am

Jeg synes det med journalister er en rigtig god idé xD
Tilbage til toppen Go down
Joyce Johnsson

Joyce Johnsson


Antal indlæg : 33
Geografisk sted : Hogwarts
Kvinde Join date : 22/09/12

Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Sv: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? EmptyTirs Sep 25, 2012 5:04 am

*At være glad for nogen synes om ens idé*
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Sv: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? EmptyOns Sep 26, 2012 8:48 am

Jeg vil lade det være op til eleverne og det.

Men ikke nu, mandag efter denne weekend.
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Joyce Johnsson

Joyce Johnsson


Antal indlæg : 33
Geografisk sted : Hogwarts
Kvinde Join date : 22/09/12

Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Sv: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? EmptyTors Sep 27, 2012 6:00 am

Fedt Maggie!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vejledere og journalister? Empty
IndlægEmne: Sv: Vejledere og journalister?   Vejledere og journalister? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Vejledere og journalister?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Før din start :: Spørgsmål og Ideer-
Gå til: