Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Made music for you - Oline Swelin

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Oli Swelin

Oli Swelin


Antal indlæg : 9
Mand Join date : 13/08/12

Made music for you - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Made music for you - Oline Swelin   Made music for you - Oline Swelin EmptyTirs Aug 14, 2012 5:26 am

Sted: Musik rummet, i deres søsters villa, hvor de bor sammen med hende.
Tid: 11:12.
Ovgivelser: Indstrumenter.
Vejr: Regnvejr.

Inde på det snart så brugt musik-plade rum, stod den store sangerindes sangskriver og bror. Hans påklædnig var en grå T-shirt med ved udskærning og en rødlig skjorte, som var åben og smurt op til albuerne, hans bukser var nogle sorte halvtætte bukser og skoene var røde, og som altid, gummisko. Om hans håndled var der et armbånd som han havde fået af sin far, som var på venstre håndled, på højre håndled var der nogle andre små herre armbånd. Han sad ved et kalver og spillede lidt, mens han også skrev Olines næste sang. Han spillede en rolig melodi, og sang lidt, for at finde frem til teksten. To vers var skrevet, sammen med en lille mellem tekst(Dont know). Han genspillede den han havde, og sang..
"I am done, smoking gun
We've lost it all, the love is gone
She has won, now it's no fun
We've lost it all, the love is gone

And we had magic
And this is tragic
You couldn't keep your hands to yourself

I feel like our world's been infected
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
Babe, you lost me
"
Han tænkte lidt og fandt frem til lidt mere...
"And we tried, oh how we cried
We lost ourselves, the love has died
...
And though we tried you can't deny...
We're left as shells, we lost the fight
Da han havde skrevet det, satte han sig lidt tilbage og så op. Nu skulle der tænkes igen. Hvordan skulle sangen slutte.. hvad skulle der være i mellemgrunden...
Tilbage til toppen Go down
Oline Swelin

Oline Swelin


Antal indlæg : 7
Geografisk sted : London..
Kvinde Join date : 13/08/12

Made music for you - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Made music for you - Oline Swelin   Made music for you - Oline Swelin EmptyTirs Aug 14, 2012 6:33 am

Oline, der var en stor sangerinde i muggler-verdenen, havde rigtigt siddet inde i stuen, og var igang med at læse en bog, da hun havde hørt Oli synge og spille inde i musik rummet. Da hun ikke kunne høre ham synge mere, bankede hun stille på og gik ind i rummet, hvor hun så Oli sidde. "Hey, bror" sagde hun og smilede til ham. "Er du igang med en ny sang?" spurgte hun og smilede stadig til ham. Oline havde en lyseblå top på, en sort cardigan udenover og et par sorte bukser der gik hen til knæene.
Tilbage til toppen Go down
Oli Swelin

Oli Swelin


Antal indlæg : 9
Mand Join date : 13/08/12

Made music for you - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Made music for you - Oline Swelin   Made music for you - Oline Swelin EmptyTirs Aug 14, 2012 6:39 am

Oli så tænke til, men fattede ikke hvad han ellers skulle skrive lige nu. Da han hørte nogle banke på, og kom ind, så han Oline. Han rejste sig op, ligesom hvis hun var en prinsesse. "Hej," sagde han og tøvede lidt. Oli satte sigf i gen og togg sig til hovedet. "Ja, men jeg har skrive blokkering lige nu og her... Prøv og læs teksten," sagde han, og tog papiret han havde skrevet på, somm han rakte til Oline.
"Jeg tror.. Jeg villle kalde den... You Lost Me.." sagde han og kløede sig svagt på hovedet.
Oli rejste sig op, og gik hen til en reol, og tog en mappe ud, hvor der var snag tekster i, små tekster af sangideer der aldrig blev færdig og alt det. "Den skal ikke ende her over hos.. De ikke færdige sange... De piner mig søs!" sagde han og så på Oline igen.
Tilbage til toppen Go down
Oline Swelin

Oline Swelin


Antal indlæg : 7
Geografisk sted : London..
Kvinde Join date : 13/08/12

Made music for you - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Made music for you - Oline Swelin   Made music for you - Oline Swelin EmptyOns Aug 15, 2012 3:50 am

Oline smilede skævt til Oli. Da han gav hende, papiret tog hun det og læste teksten. "Den er god, Oli" sagde hun og smilede til ham. "Kan du da ikke finde på mere at skrive?" spurgte hun og så på ham. "Og, det er da sikkert også et godt navn, at kalde den.. You lost me.. Jeg skal prøve at huske det navn. Men jeg skal huske så mange navne, på alle de sange at jeg nok ikke kan huske dem alle sammen" sagde hun og smilede til ham. Da han gik over til en reol og tog en mappe ud, så hun lidt på ham. Hun nikkede lidt. "Men tror du nogensinde, du bliver færdig med de sange?!" spurgte hun og så på sin bror.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Made music for you - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Made music for you - Oline Swelin   Made music for you - Oline Swelin EmptyOns Aug 15, 2012 3:56 am

Oli så og lyttede til hans søster. Han sangde ikke noget gør hun blev heelt færdig med at snakke. Han stod bare der med mappen. "Nej.. For jeg har også denne her...
"Skies are crying...I am watching...Catching tearsdrops in my hand" sagde han og lukkede mappen sangen. "Hvad gør jeg søs?" sagde han og så tvivlende på hende..

//Sorry...//
Tilbage til toppen Go down
Oli Swelin

Oli Swelin


Antal indlæg : 9
Mand Join date : 13/08/12

Made music for you - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Made music for you - Oline Swelin   Made music for you - Oline Swelin EmptyOns Aug 15, 2012 5:30 am

Min fejl... XD du må lige leve med det!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Made music for you - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Made music for you - Oline Swelin   Made music for you - Oline Swelin Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Made music for you - Oline Swelin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søs og MIIG! - Oline Swelin
» På stranden med sine søskende - Oli og Olive Swelin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hjemme :: Hjemme-
Gå til: