Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mord på muggler! - Fælles plot

Go down 
ForfatterBesked
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

Mord på muggler! - Fælles plot Empty
IndlægEmne: Mord på muggler! - Fælles plot   Mord på muggler! - Fælles plot EmptyTors Nov 08, 2012 7:14 am

Tid: 22:12
Omgivelser: Alle eleverne og lærer samlet i storsalen..
Vejr: Kvartmånen og regn i massevis.

Sent en onsdag aften havde rektoren Maggie Swelin samlet alle elever, vejleder, lærer, og ansatte i storsalen, hun havde en forfærdelig nyhed for en hver sjæl og muggler. Hun så ud over alle eleverne, nogen iført nattøj, andre i hverdags tøj og skole uniformer, hun vente blikket mod enhver professor. Hun havde et alvorligt udtryk.
Hun rettede lidt på sin holdning og vente sig mod eleverne, der små snakkede i små grupper om hvad det dog kunne være. "Stille!" sagde hun højt og sukkede dybt. "Jeg må meddel en forfærdiglig nyhed, og derfor senere ville bede jer alle mugglere og halvblods om at sove her, mens der bliver holdt opsyn med jer," sagde hun tøvende men sikkert. "Nogen har haft sagt en elev var blevet væk til mig i går, og jeg kan meddel at det var 5 års eleven Ellinor Sybil fra Ravenclaw, født som en muggler, er blevet slået ihjel, jeg vil derfor i morgen sende jer alle hjem, men da ministeren for magi mener at det kan være endnu risikablet for at 'Personen' ville forfølge jer, ville de først fortage en eftersøgelse her på skolen, og derfor bede alle om at blive inden for skolens murer, ingen begiver sig ud fra muren, heller ikke ned til skoven, søen, hytten eller andre formål uden dørs." sagde hun og gik lidt frem. "Undervisningen ville forsætte på normal vis,"

Maggie talte stille og gik roligt frem for at sikre sig alle hørte efter. "Jeg er bange for at I Ved Hvem, Tom Riddel, eller bedre kendt som Lord Voldemorts slæng der flygtede eller har i fær at hans tanke gang var genial, prøver at opnå hans mål, og udrydde enhver Muggler, halvblods og lade fuldblods magierne herske igen," sagde hun med et nervøs smil, mange vidste at hun som rektor var muggler, og derfor kunne være et mål for personen. "Derfor må jeg bede jer komme til mig eller hvem ellers inden for lærer stablem hvis I har noget vi kan bruge for at finde denne personer," sagde hun stille og vente sig svagt om. Stille gik hun tilbage til professetorne og vente sig atter om, "Nogen der har noget de ville sige nu hvor vi er her i gang?" spurgte hun så som det sidste.
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
 
Mord på muggler! - Fælles plot
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fælles plot - Landos idé. :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Storsalen-
Gå til: