Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 A Girl World - Only for Girls <3

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Claire Dawson

Claire Dawson


Antal indlæg : 1
Kvinde Join date : 25/09/12

A Girl World - Only for Girls <3 Empty
IndlægEmne: A Girl World - Only for Girls <3   A Girl World - Only for Girls <3 EmptyOns Sep 26, 2012 2:01 am

A Girl World - Only for Girls <3 I_logo
A GIRL WORLD
- ONLY FOR GIRLS

Er du en tøset pige som elsker fnidder, te, hygge, pigeaftener, blogs, dagbøger, drama og veninder?
Måske du skulle tage et kig på "A Girl World - Only for Girls"
Her kan du nemlig opleve alle disse ting online! Alle ægte piger er velkomne til at tage et kig på forummet hvis man lyster! Det er helt gratis og du kan opleve de mest spændende RPG-emner, samtidig med du kan udleve dit sande pige-jeg!

OGG// Der arbejdes stadigvæk på "A Girl World - Only for Girls", så linket til siden vil ikke være synligt før siden er færdig!

Tilbage til toppen Go down
Joyce Johnsson

Joyce Johnsson


Antal indlæg : 33
Geografisk sted : Hogwarts
Kvinde Join date : 22/09/12

A Girl World - Only for Girls <3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Girl World - Only for Girls <3   A Girl World - Only for Girls <3 EmptyTors Sep 27, 2012 6:01 am

WOAW! WOAW! WOAW! WOAW!
Seriøst jeg glæder mig til at den side kommer! Fnidder, te, hygge, pigeaftener, blogs, dagbøger, drama og veninder?! Det er lige mig! Glæder mig helt vildt til at forummet er klar!
Skal nok joine den! <3
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Eberhart
Ravenclaw - Overhoved
Kimberly Eberhart


Antal indlæg : 13
Kvinde Join date : 19/09/12

A Girl World - Only for Girls <3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Girl World - Only for Girls <3   A Girl World - Only for Girls <3 EmptyLør Sep 29, 2012 8:15 pm

Jeg lover også at joine! Det lyder awesome!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A Girl World - Only for Girls <3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Girl World - Only for Girls <3   A Girl World - Only for Girls <3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A Girl World - Only for Girls <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Før din start :: Reklamation-
Gå til: