Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En smule fravær - Admin

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

En smule fravær - Admin Empty
IndlægEmne: En smule fravær - Admin   En smule fravær - Admin EmptyFre Okt 05, 2012 5:17 am

Hej alle,
I har nok set at jeg ikke har været så aktiv, men jeg har praktik uge i denne uge, og det har været fra halv otte til halv seks eller halv syv, og det er bare hårdt, nogle af jer har nok allerede prøvet det, og kender godt følelsen af at være så udmattet at bare at se ens seng, så er man dø!
Men kan da lige fortælle at jeg er og min sidste dag er så i morgen, i praktik som frisør, de fleste af dem jeg har "behandlet" har været familie eller hvis jeg lige kunne vaske nogens hår eller tørre det. Det er sjovt, for man føler at man gør nytte, men det er ikke det jeg drømmer om.

Jeg har fået en til at hjælpe mig, hun er godt nok ny, men hun er den der har givet mig et rimlig godt indtryk, der var en anden som jeg ville have spurgt, hun kommer også inde på Hogwarts-rpg og Hogarts-schoo, jeg har lagt mærke til hvis hun fik et "modstandigt" svar så svarede hun ikke, og det øver jeg mig lidt over, for hun ville være perfekt!

Men når jeg ikke lige er på, og har givet hende den "ordre" om at bestemme oh holde øje med jer, er det fordi jeg forventer I gør hvad hende og jeg siger..Jeg kommer nok heller ikke så meget på i weekenden.. og næste uge..

Magiske Hilsner
Maggie Swelig // Charlotte
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Perrie Thirwall
Aktivitetsleder
Perrie Thirwall


Antal indlæg : 14
Kvinde Join date : 29/09/12

En smule fravær - Admin Empty
IndlægEmne: Sv: En smule fravær - Admin   En smule fravær - Admin EmptyFre Okt 05, 2012 6:02 am

Hej Maggie,
Tillykke med din praktik plads! Måske ville det være meget dejligt hvis vi lige kunne få at vide, hvem som skal "holde os i ørene" imens du holder en slapper?
Tilbage til toppen Go down
Maggie Swelin
Admin
Maggie Swelin


Antal indlæg : 70
Geografisk sted : Hogwarts - always
Kvinde Join date : 12/06/12

En smule fravær - Admin Empty
IndlægEmne: Sv: En smule fravær - Admin   En smule fravær - Admin EmptyFre Okt 05, 2012 6:20 am

Jeg går så ment kun i niende.. skulle nok have skrevet erhverspraktik, troede man kaldte det en lærning hvis man var i lærer, men tak, den slutter dog i morgen..
Det er dig, "PERRIE THIRWALL"
Tilbage til toppen Go down
https://hoh-hp.danskforum.net
Kimberly Eberhart
Ravenclaw - Overhoved
Kimberly Eberhart


Antal indlæg : 13
Kvinde Join date : 19/09/12

En smule fravær - Admin Empty
IndlægEmne: Sv: En smule fravær - Admin   En smule fravær - Admin EmptyTirs Okt 09, 2012 5:25 am

Haha tillykke Perrie!
Sjovt egentligt.. Haha! xD

Måske ville det være meget dejligt hvis vi lige kunne få at vide, hvem som skal "holde os i ørene" imens du holder en slapper?

Det er dg, "PERRIE THIRWALL"

Tilbage til toppen Go down
Perrie Thirwall
Aktivitetsleder
Perrie Thirwall


Antal indlæg : 14
Kvinde Join date : 29/09/12

En smule fravær - Admin Empty
IndlægEmne: Sv: En smule fravær - Admin   En smule fravær - Admin EmptyTirs Okt 09, 2012 5:30 am

Det regnede jeg ikke med, Maggie! Men tusind tak! Jeg føler mig rigtig, rigtig glad!

Haha, ja det er faktisk ret skægt... xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En smule fravær - Admin Empty
IndlægEmne: Sv: En smule fravær - Admin   En smule fravær - Admin Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En smule fravær - Admin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: OPSLAGSTAVLE :: OPSLAGSTAVLE-
Gå til: