Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Søs og MIIG! - Oline Swelin

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Oli Swelin

Oli Swelin


Antal indlæg : 9
Mand Join date : 13/08/12

Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin EmptyMan Aug 13, 2012 7:05 am

Sted: FLoridors Iscafe
Tid: 12:12
Omgivelser: Mennesker med is<3
Vejr: SOOOLSKIIIN
Påkldæning: Billed, gider ikke lige skrive det! XD

Den mærkebrunhået dreng, Oli Swelin, kusine til skolens rektor, gik med sin søster ved siden af sig, de havde aftalt at skulle spise is! Noget Oli elskede! Han havde et smil på læben og så på Oline. "Nååår! Hvilken is skal vi have i dag kære søs?" spurgte han med en glad stemme og stoppede op foran døren. Hans øjne blev store da han så der var massere af Chokoladeis. Han hoppede næsten af glæde, som en dreng på 6 år.
Tilbage til toppen Go down
Oline Swelin

Oline Swelin


Antal indlæg : 7
Geografisk sted : London..
Kvinde Join date : 13/08/12

Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin EmptyMan Aug 13, 2012 7:18 am

Oline Swelin, gik sammen med sin bror, Oli, hen mod Floridors Iscafé, da de havde aftalt at spise is sammen. Hun havde en hvid top på (ligesom den på mit avatar) og et par lyselilla'e shorts på, og et par lyserøde og lillae klip klappere, og hendes hår sad løst ned af ryggen på hende. Da de var kommet hen til cafeén, stoppede Oli foran døren, så det gjorde Oline også. "Det ved jeg ikke, bror. Lakrids eller Vanilje is tror jeg. Og du skal have chokolade is, ikk?" sagde Oline og smilede, da Oli næsten hoppede af glæde. "Jeg skal have vanilje is" sagde Oline lidt efter, da hun havde bestemt hvad hun skulle have.
Tilbage til toppen Go down
Oli Swelin

Oli Swelin


Antal indlæg : 9
Mand Join date : 13/08/12

Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin EmptyMan Aug 13, 2012 7:21 am

Oli så på sin 'lillesøster'. "Jov.. Det skal jeg da min kææære lillesøster!" sagde han og smilte. "Vanilje og chokolade smager så gooodt sammen!" sagde han med glæde i stemme. Han tog hendes hånd og trak hende med ind i butikken, og gik hen til damen/isdamen. "To is, en med vanilje og en med chokolade, i to stoooor bære eller vafler," sagde han og betalte. Han så sig om for at se hvor de skulle sidde. "Hvor ville du sidde Oline?" spurgte han så. Og tog sig svagt til hovedet og vendte sig mod isdamen igen.
Tilbage til toppen Go down
Oline Swelin

Oline Swelin


Antal indlæg : 7
Geografisk sted : London..
Kvinde Join date : 13/08/12

Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin EmptyMan Aug 13, 2012 7:28 am

Oline så på sin 'storebror' og smilede lidt. Da han trak hende med ind i butikken, gik hun efter ham, eller bare trukket efter ham og hen til isdamen. Hun smilede lidt til ham, da han betalte for isene og da han spurgte hvor hun ville sidde, så hun rundt i butikken. Hun rettede lidt på sin top, og fandt en lille bord, med 2 stole, der stod i hjørnet, med ved vinduet, så man kunne se udenfor. "Der!" sagde Oline stille og pegede på bordet, og så på Oli bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Oli Swelin

Oli Swelin


Antal indlæg : 9
Mand Join date : 13/08/12

Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin EmptyMan Aug 13, 2012 7:31 am

Oli så på isdamen, og tog i mod to store bærer med to i alt 8 kulger i. "Tak," sagde han og så hvor Oline pegede hen.. "Yeah Yeah," sagde han og smilte. Han gik der hen med Oline, og satte sig. "Heeer," sagde han og gav hende, sin is. "Hva.. Hvordan har din sangstemme det?" spurgte han så og spise meget lidt is, og 'mhhhh'ed laaangt af glæde.
Tilbage til toppen Go down
Oline Swelin

Oline Swelin


Antal indlæg : 7
Geografisk sted : London..
Kvinde Join date : 13/08/12

Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin EmptyMan Aug 13, 2012 7:37 am

Oline gik efter Oli, hen mod bordet og smilede til ham, da han gav hende isen. "Tak" mumlede hun stille og satte sig på den anden stol. Hun spiste lidt af vanilje isen og smilede til ham. "Tja.. det går vel fint nok" sagde Oline og smilede stadig til sin bror. Hun spiste lidt mere af vanilje isen, da den smagte ret godt. "Men hvordan går det med dig og din guitar?" spurgte hun lidt efter og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Oli Swelin

Oli Swelin


Antal indlæg : 9
Mand Join date : 13/08/12

Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin EmptyMan Aug 13, 2012 7:39 am

Oli så over på Oline. Han smilede svagt. Hun kendte ham bare så godt! "Godt at hører min kære søs," sagde han og tog lidt mere is op på skeen, og spiste det, eller lod det smelte på tungen. Dog så Oli lidt overrasket på sin søster. "Du får det til at lyde som om jeg kommer sammen med Laura?" sagde han. Laura, var det navn han havde givet sin guitar, efter han havde haft den i godt 3 år.
Tilbage til toppen Go down
Oline Swelin

Oline Swelin


Antal indlæg : 7
Geografisk sted : London..
Kvinde Join date : 13/08/12

Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin EmptyMan Aug 13, 2012 5:19 pm

Oline nikkede og så på sin bror. Hun kendte ham godt, og han kendte hende godt.. Oline så ned på sin is, og spiste lidt mere af det. "Ja, klart. Men du gav da også din guitar et pigenavn" sagde Oline og smilede drillende til Oli. Hun så lidt ned på sin is, og tog lidt mere is på skeen, og spiste isen. Oline så på sin bror og smilede lidt til ham, imens hun prøvede at finde på noget hun kunne sige.
Tilbage til toppen Go down
Oli Swelin

Oli Swelin


Antal indlæg : 9
Mand Join date : 13/08/12

Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin EmptyMan Aug 13, 2012 9:18 pm

Oli så på sin søs i fær med at spise lidt, smed hans sin ske, og tog hurtigt om hendes håndled, og skubbede den op på hendes næse. "Haha," sagde han og smilte lidt. "Men ja.. Laura er den kæreste jeg aldrig får," sagde han så og smilte svagt.
Han spiste lidt af sin is. "Men din næste sang... Skal den være dansk eller engelsk?(det forvirrende)" spurgte han så og så lidt alvorligt på sin søster. "Og, skal den være sådan en frisk glad sang eller sådan sårede ulykkeligt?" spurgte han igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty
IndlægEmne: Sv: Søs og MIIG! - Oline Swelin   Søs og MIIG! - Oline Swelin Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Søs og MIIG! - Oline Swelin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diagonalstræde :: Floridors iscafe-
Gå til: