Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den nye professor - Elena

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyMan Jun 18, 2012 7:41 am

Emnets første indlæg :

Sted: Elenas kontor
Tid: 09:12
Omgivelser: Aner jeg ikke, da jeg ikke ved hvor Elena har valgt at skulle have sit kontor
Vejr: Disset og gråt.

Magnus, den 27årige professor, som havde været professor på Hogwarts i to år nu, ville byde den nye professor velkommen, han kom forsent til morgen maden, hvor hun blev vist frem for allle. Han havde glædet sig til at møde hende, da han havde hørt så meget godt om hende.
Han havde en hvid og grå stribede skjorte på, et sort slips og en grålig hætte trøje på, som stod åben. Han havde nogle almindelige sorte bukser på, og sine slidts gummi sko. Han havde en buket med til Elena, eller som han nok skulle tiltale hende frøken Night, da det var første gang han ville møde hende.
Han gik hen til hendes dør, og bankede på.

//sorry det korte svar, havde ikke den største keativit... )://
Tilbage til toppen Go down

ForfatterBesked
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyFre Jun 29, 2012 7:35 am

Elena blev overrasket da han spurgte hvem drengen hun kom sammen med var. Og hun blev endnu mere overrasket da han fortalte hende at han ønskede at den dreng var ham. Mente han det virkelig? Ville han gerne være hendes da de gik i skole? Han kom jo aldrig over og sagde noget. hun besluttede sig til sidst for at bryde den pinlige tavshed. "Han hed Mike Brooke... Han var meget sød og rar men altså... Vi slog op da vi sluttede vores eksaminer. Han ændrede sig så jeg slog op med ham." sagde hun og kiggede ned.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyFre Jun 29, 2012 7:41 am

Magnus så på hende, da hun kiggede ned. "Der ser man bare.. Hvorfor talte du ikke bare med ham om det? Altså man slår jo op med folk, når man ikke har følser for dem mere, men hvis man har, ville man jo bare snakke med personen om det?" sagde han på en lidt klunte måde. Han tog den ene hånd frem og rykkede svagt noget af Elenas hår bag om øret.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyFre Jun 29, 2012 8:23 am

Elena kiggede stille op på ham og sendte ham et blik som om han intet forstod. "Han slog en af de nye elever Magnus... Jeg drejede rundt om et hjørne og så ham slå en af de nye elever. Jeg trak min tryllestav og derfra af har jeg aldrig set ham igen." sagde hun så og kiggede ned igen da han fjernede hendes hår om bag hendes øre. Hun huskede stadig episoden som var det igår.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyFre Jun 29, 2012 8:27 am

Magnus så på hende. Han kunne se hun ikke rigtig brød sig om det. Han nussede svagt hendes kind. "Der er ofte nogle der bliver placeret forkert, og derfor gør de sådan noget.. Men tænk på, at du er nået længere end ham... du er bedre end han nogen siden ville blive, du ville undervise andre...Du har et stort hjerte min kære Elena," sagde han med et lille trøstende smil.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyFre Jun 29, 2012 8:32 am

Elena kiggede stille op mod Magnus og så ham direkte i øjnene. Han forstod hende? Og ikke bare det... Han trøstede hende? Hun fortrød at hun ikke selv gik hen til ham og sagde noget. Hun kunne selv havde gjort noget så de kunne starte en samtale op.
Hun besluttede sig efter at have set lidt ind i hans kønne øjne. Hun pressede blidt sine læber mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyFre Jun 29, 2012 7:22 pm

Magnus aet stille Elenas hoved. Han så ned på hendes øjne. Han smilte svagt. Da han mærkede hends læber mod sine. Slog han øjnene op. Han tog hende på skuldrene og rykkede hende roligt væk. "det går ikke.. Det er ikke profesonelt.. Det ikke fordi jeg ikke vil.. Det gør bare ikke i min tilstand" sagde han. Han bed sig selv i læben da han hørte det sidste han sagde. Hans tilstand. Det var dumt sagt.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyFre Jun 29, 2012 8:26 pm

Elena kiggede en smule trist på ham da han roligt skubbede hende væk. Hun fortrød intet nen hun følte stadig at det hun gjorde var forkert. Hvad mente han dog? Hans tilstand? Hun aede stille hans kind. "Din tilstand?" spurgte hun stille. Hun ville vide hvad han mente.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 12:29 am

Magnus så tænkende ud til siden. Hvad skulle han sige som undskyld. Han følte sig under press. "Det kan være ligemeget.." sagde han og så alvorligt på hende. Ingen måtte vide det. Han ville ikke have der skete hende noget. Aldrig.
Magnus så ikke glad, trist, ligelgad, eller noget ud. Han mindede om en der bare så på en person.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 12:44 am

Elena bakkede stille tilbage fra ham. Hun kunne mærke på ham at han ikke ville snakke om det. Hun ville ikke tvinge ham men hvad skulle hun så gøre? Bare lade ham gå? Selvom de lige havde mødt hinanden var det stadig som om de havde kendt hinanden i flere år. Også selvom de slet ikke snakkede sammen i deres skoletid. Det betød jo ikke det store. Eller hvad?
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 12:49 am

Magnus så blot på hende. Hans øjne var kolde, og et svagt blink kom. Han valgte så at hoppe ned fra bordet og gå hen til døren. "Lov mig, du bliver inden på slottet når det er fuldmåne.." sagde han så og så ned, og stille tog om håndstaget.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 1:17 am

Elena kiggede først op da han snakkede til hende. "Fuldmåne...?" hviskede hun stille for sig selv inden hun hurtigt rejste sig op og gik hen til døren på få sekunder. Hun gik ind foran ham inden han nåede at åbne døren. "Du må ikke gå..." sagde hun bedende og tag om hans hånd og fjernede den blidt fra håndtaget.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 1:23 am

Magnus sagde ikke noget til hun gentog ham. Han skulle svagt til at åbne døren, da hun stod foran ham, han stirrede lidt på hende. "Hvad laver du..?" spurgte han let forvirret, og trak lidt tilbage. Han så ned på deres hænder.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 1:28 am

Elena fulgte hans blik ned på deres hænder og flyttede stille sin hånd fra hans selvom hun helst ville holde den lidt mere. Hun kiggede væk og prøvede at undgå hans blik. "Du... Du må ikke gå..." sagde hun så og gjorde alt for ikke at møde hans blik.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 1:31 am

Magnus kunne ikke rigtig forstår hvad der skete nu. Han sukkede svagt, og tog hånden, hun lige havde sluppet, op under hendes hage, og løftede hendes hoved lidt op, så de så hinanden i øjnene. "Hvad sker der? Er der noget du ikke fortæller mig?" sagde han og kom med et lille prøvende smil. Det var bare svært for ham at smile, når han havde sagt det med hans tilstand på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 1:38 am

Elena prøvede alt for at undgå hans blik men kunne ikke da han placerede sin hånd under hendes hage. Hun så ham ind i øjnene. De kønne øjne. "Jeg... Jeg skulle selv havde kommet hen til dig... Det var min egen fejl..." sagde hun trist og stødte blidt sit hovede mod hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 1:43 am

Magnus forstod stadig ikke. "Sig mig... er du forelsket i mig...?" sagde han og så spørgende på hende. "Jeg beklager, du er smuk og sød, men jeg ville ikke lade noget skade dig, så derfor kan vi ikke..." sagde han og trak på skulderne. Han slap hendes hage stille og roligt og gik hen til vinduet. "Jeg har mine grunde... Det er ikke dig, det er mig der er noget galt med..." sagde han og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 1:57 am

"Jeg... Jeg kan vel... Godt lide dig..." sagde hun stille og kiggede ikke op. Hun turde ikke at se ind i hans øjne. Først da han vendte sig om og gik hen til vinduet kiggede hun op. Hvad var der med ham? Hvis han ikke ville skade hende hvorfor så såre hende?
Hun gik stille hen ved hans side og kiggede ud af vinduet ligesom ham. "Vil du fortælle mig om det eller skal jeg leve videre som en nysgerrig lille heks?" spurgte hun stille og kiggede ned på qudditchbanen.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 3:57 am

Magnus så væk fra Elena. Han kunne ikke forstår det. Havde hun ober hovedet lagt mærke til ham da de gik på skolen. "Det...det er jeg vel glaf for at høre..." sagde han og så så på hende. Han kunne ikke fortælle hende det. Hans vrede kom svagligt til syne.
"Jeg vil ikke snakke om det! Forstår du det?" sagde han. Han burde have lært at styre sin vrede, men det var ofte som om den havde kontrol over ham, ligesom hans vareulveskikkelse havde.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 4:41 am

Elena blev virkelig chokeret da hævede stemmen overfor hende. Hvorfor? Havde hun sagt noget forkert? Hun var bare en smule nysgerrig. Mon han var bred på hende?
"Okay..." sagde hun så en smule beroligende men også lidt skræmt. Hun ville gerne tage nogle skridt væk fra ham da hun ikke ville gøre eller sige noget forkert igen. Hun forstod det bare ikke... Han kunne lide hende da de var mindre og nu hvor de var blevet voksne råbte han bare ad hende. Måske var det bare sådan det skulle være. Måske var det ikke dem.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 6:25 am

Magnus så forsat på hende. Han kunne se lillesmule frygt i hendes øjne. "Elnea...." han så på hende med bange øjne. "Jeg..." han kunne ikke finde på en løsning og valgt så at tage en beslutning.
Han tog hendes hånd og trak hend over til sig. Han så på hende, og valgte at trække hende heltt ind til sig.
Han kyssede hende blidt på munden, og lagde så hovedet ned på hendes skulder. "Jeg...."
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 7:46 am

Elena blev overrasket da han ligepludselig trak hende ind til sig og kyssede hende. Da han hvilede sit hovede på hendes skulder aede hun stille og blidt hans hals. "hvis du ikke vil fortælle det er det helt okay..." sagde hun kærligt til ham og førte sin hånd op i hans pjuskede hår.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 9:04 am

Magnus sukkede dybt. "Jeg...." han lukkede øjnene..."Bare bliv inden dørs hver evigeneste fuldmåne nat, forstået?" sagde han, og sukkede svgat. Han ansede ikke at fortælle hende det. Derfor prøvede han at gøre det indlysende for hende.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyLør Jun 30, 2012 10:50 pm

Elena vidste ikke rigtig hvorfor hun skulle blive indedøre. Hvad nu hvis hun ville lave en polyjuice drik? Så skulle hun da ud. Men hvis han mente at hun burde blive inde så kunne hun vel ikke sådan bare sige ham imod. "Okay... Jeg lover det..." sagde hun uden at stille flere spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Timothy
SPION
Magnus Timothy


Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Manchester, Storbritannien
Mand Join date : 17/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptySøn Jul 01, 2012 10:29 am

Magnus smilte svagt. "Godt, for der ksn ske dig farlige ting der ude ved fuldmåne tiden," sagde han. Han slap hende roligt og vendte om. Han anede ikke om de havde noget sammen eller ej.
Han så hen på hendes bord. Han så så om på hende. Han han tog fat om livet på hende og fik hende halvt op om skulderen. Han gik hen til bordet med hende over skulderen, og satte hende på bordet.
Magnus holdte endnu om Elenas hofter. "Har vi noget kørerne eller?" spurgte han stille.
Han lagde svagt panden mod Elenas.
Tilbage til toppen Go down
Elena Night
Leder for Dødsgardister
Elena Night


Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Skolen?
Kvinde Join date : 18/06/12

Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 EmptyMan Jul 02, 2012 9:12 pm

Elena skulle lige til at spørge hvad der mon kunne ske hende men holdt inde da han vendte sig væk fra hende. Havde hun gjort noget forkert?
Da han vendte sig mod hende igen og løftede hende op blev hun en smule skræmt men hun peb ikke eller skreg. "Magnus!" sagde hun så lidt skræmt men også lidt glad. Som om de legede sammen. Da han satte hende ned på hendes bord lettede en sten fra hendes hjerte. han hvilede stadig sine hænder på hendes hofter og da han spurgte om de havde noget sammen førte hun stille sin hånd op til hans hals og aede ham blidt der. Han lagde sin pande mod hendes og hun kiggede ned. "Jeg vil gerne have noget imellem os. Men jeg vil bare ikke have at vi har hemmeligheder for hinanden." sagde hun så og kiggede ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nye professor - Elena - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye professor - Elena   Den nye professor - Elena - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Den nye professor - Elena
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Afslørning! - Elena Night
» Ready to the magic - Elena
» Indvigelsen - Elena Night
» På besøg hos sin moster - Elena.
» Oh.. Strange to meet you here, or not really ~ Elena Night.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Kontorerne-
Gå til: